Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietetäänkö teillä jotenkin ystävänpäivää?

Vierailija
09.02.2025 |

Kaupat taas pursuaa sydännalleja, sydänsuklaita, ilavjuuilmapalloja, sydänleivoksia, vaaöeanpunaista serpentiiniä ja vaikka mitä. Mutta ostaako niitä joku? Muu kuin ehkä teinitytöt? Vietetäänkö teillä ystävänpäivää ja jos niin ketkä ja miten? Pieni lapseni kyseli miten sitä ystävänpäivää oikein vietetään enkä osannut vastata kun en ole tottunut viettämään ollenkaan.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ikinä vietetty, siis mies ja minä. Joskus nuorena ihmisenä lähetin ystävänpäivän postikortteja ystäville, mutta lopetin senkin jo 90-luvun puolella.

Vierailija
22/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pervoillaan ja homostellaan.

Love is love.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä muiden joukossa.

YksinäineN 51

Vierailija
24/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähtee Vaasaan.

Minun mieheni pilkille tai kettumetsälle.

Vierailija
25/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä mitenkään. Ei ole ystäviä. Aviomiestä ei kai lasketa ystäväksi. 

Vierailija
26/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että taas vaihteeksi lapsi kyseli 😂😂 hohhoijaa. Kukaan lapsi ei kysele että miten jotain juhlaa vietetään.🤦🏼

Höh. Miksi ei kyselisi? Lapsethan on varsin uteliaita ja kyselee koko ajan kaikkea. Meillä on juuri vietetty isosti joulua ja laskiaista aiotaan myös viettää, sitten pääsiäistä. Sanoin että perjantaina on ystävänpäivä ja lapsi innostui, että pääseekö taas viettämään jotain juhlaa. En vain osannut keksiä miten sitä nyt viettäisi. Ap

Niin mekin tehtiin kun lapset oli pieniä, meilläkin oli niin tyhmiä lapsia että joutuivat kyselemään kun eivät kaikkea tienneet heti synnyttyään kuten tuolla syntymästään fiksulla ja viisaalla ihmettelijällä edellä.

Vierailija
27/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu vietetään lastenvalvojalla, ja illalla pitää varmaan juoda kaljaa baarissa.

Vierailija
28/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään vaimon kanssa ravintolassa syömässä ja elokuvissa kun molemmilla vapaapäivä. Ei mitään ihmeellistä mutta yhteistä aikaa. Kissalle jotain hyvää myöskin.

Vierailija
29/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan viettänyt ystävänpäivän merkityksessä kyseistä päivää. Valentine day ja yhteistä aikaa rakkaani kanssa häntä muistaen. 

Vierailija
30/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään ystävää joten jää kyllä tuokin päivä viettämättä. Ei minulla ole tuttaviakaan joten en vietä myöskään synttäreitä,joulua,juhannusta tai mitä näitä nyt onkaan. Sukulaisiakaan minulla ei juurikaan ole. Isovanhenpani ovat kuolleet jo aikoja sitten ja vanhempani menehtyivät sisarusteni kanssa autokolarissa. Käytännössä näin on ollut noin 9 vuotta kun silloinen naiseni kuoli saatuaan aivokasvaimen. Hän oli silloin 29 vuotias, vain vuoden minua nuorempi. Syy miksi en ole pariutunut uudelleen on vain se, etten halua menettää enää yhtään ihmistä. Ei se, ettenkö löytäisi ketään.

M42

Vierailija
31/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista ei ainakaan lasketa ystäväksi sillä nainen pettää aina tai jollakin toisella tavalla puukottaa selkään.

Vierailija
32/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ottaa viinaa vaimon kanssa!

Vierailija
33/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivänä vien erään yh naisen ulos syömään. Hän ei varsinaisesti ole ystävä sanan varsinaisessa merkityksessä vaan ns tapailunainen jonka kanssa olen tapaillut säännöllisesti noin 6 vuoden ajan.

Vierailija
34/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan

Vierailija
35/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän päivänä meidän kulttuurissa muistetaan ystäviä postikortilla ja lähellä olevia tavataan antamalla käteen kortti ja joku pieni kiva lahja. Vaikka suklaata tai likööri pieni pullo tai teetä. Joskus pehmolelu. Siis nyt ei ole kyseessä mikään parisuhde päivä vaan YSTÄVIEN. Useimmilla on ystäviä koulukaverit kuin lapsuuden ystävät kuin tuttavat kuin joku vähän läheisempi työkaveri vaikka. Lapset antaa lahjan omille kavereilleen. Ja sitten alkaa kohta pääsiäisen valmistelu ja pääsiäiskorttien lähettäminen.  Nyt oli Runeberg päivä ja seuraava on laskiainen sitten. Ystäviään pitää muistaa tietysti. Lapsilla on aina kavereita joista osa läheisiä ja aikuisilla on omat ystävät. 

Vierailija
36/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään ystävää joten jää kyllä tuokin päivä viettämättä. Ei minulla ole tuttaviakaan joten en vietä myöskään synttäreitä,joulua,juhannusta tai mitä näitä nyt onkaan. Sukulaisiakaan minulla ei juurikaan ole. Isovanhenpani ovat kuolleet jo aikoja sitten ja vanhempani menehtyivät sisarusteni kanssa autokolarissa. Käytännössä näin on ollut noin 9 vuotta kun silloinen naiseni kuoli saatuaan aivokasvaimen. Hän oli silloin 29 vuotias, vain vuoden minua nuorempi. Syy miksi en ole pariutunut uudelleen on vain se, etten halua menettää enää yhtään ihmistä. Ei se, ettenkö löytäisi ketään.

M42

<3. Toivon että lähdet vaan silti koettamaan... Hyvänen aika nyt tuota saagaa. Lähde vaan yrittämään, sinulla on ollut niin paljon huonoa putkea, että on ihan pakko seuraavan putken olla muuta kuin traagista. 

Niitä jouluja ja muita voi silti viettää, ostat köynnökset ja jouluvalot, laitat tunnelmat kotiisi, se on ihanaa, älä jää miettimään masistyyliin "no kun oon yksin niin eihän se mitään ole", on se merkityksellistä, kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mulla on hei vieläkin joulukynttelikkö päällä ja valoketjut, oikeastaan joulukuusikin on vielä, kun en raaski vielä luopua tunnelmasta. Asun kans yksin. Tsemppaan sua, ajattelin itse aiemmin samalla lailla mutta en enää. Koti on tärkeä, oma maailmasi, tee niin että sinun on hyvä olla, yritä itsesi eteen. Meditoinnit mukaan, ja olet yhteydessä universumin kanssa.

T. Pikkuhousutyyppi.

Vierailija
37/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat koulukaverit harrastus kaverit unohtunut??? 

Vierailija
38/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavaisten päivä. Mieheni kutsui minut lempiravintolaani syömään.

Vierailevana kokkina kuuluisa Jèrémie Falissard yhdessä ravintolan omien kokkien Jacques & Mathieu Lagarden kanssa. Odotan innolla 6 ruokalajin tasting-illallista.

Vierailija
39/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miten sitä pitäisi edes juhlia?

Vierailija
40/61 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin ottaa viinaa vaimon kanssa!

Ajatteliko vaimo ottaa sinun kanssa viinaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan