Vietetäänkö teillä jotenkin ystävänpäivää?
Kaupat taas pursuaa sydännalleja, sydänsuklaita, ilavjuuilmapalloja, sydänleivoksia, vaaöeanpunaista serpentiiniä ja vaikka mitä. Mutta ostaako niitä joku? Muu kuin ehkä teinitytöt? Vietetäänkö teillä ystävänpäivää ja jos niin ketkä ja miten? Pieni lapseni kyseli miten sitä ystävänpäivää oikein vietetään enkä osannut vastata kun en ole tottunut viettämään ollenkaan.
Kommentit (61)
Ei. Joku koriste olisi kiva olla muuten vaan, kevään vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku asiasta innostunut on joskus toivottanut ystävänpäivää. En ole koskaan kuullut tai nähnyt kenenkään mitenkään viettävän sitä. Eikä tule mitään ystävänpäivään liittyvää traditiota korttejenlähettelyn lisäksi.
Samaa mietin, että en ole melko laajassa tuttavapiirissäni huomannut kenenkään sitä viettävän. Yläasteen enkun tunnilla oli kerran pakko tehdä ystävänpäiväkortti jollekin, mutta siinä se mitä olen itse aiheesta kokenut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies lähtee Vaasaan.
Tämä on kieltämättä ihan hyvä traditio, täytyypä ehdottaa kotona samaa. Ap
Konala tekee Puppalle silakkalaatikkoa ystävänpäivänä 👴🏻💖🥩
No mä elelen yksin, ei ole kumppania, niin ei tule romanttista Ystävänpäivää. :( Vietän sitä niin, että ostin Valentine's Day-pikkuhousut, ne ovat söpöt. Tämmöistä kivaa tunnelman pitoa. :D Lähetän Ystävänpäiväkortin tai pari.
En kummemmin siis vietä, yleensä en ole viettänyt mitenkään. Tänä vuonna on nyt nämä pikkupöksyt söpöstyttämässä kaappia. Jossain vaiheessa yllä.
Vierailija kirjoitti:
No mä elelen yksin, ei ole kumppania, niin ei tule romanttista Ystävänpäivää. :( Vietän sitä niin, että ostin Valentine's Day-pikkuhousut, ne ovat söpöt. Tämmöistä kivaa tunnelman pitoa. :D Lähetän Ystävänpäiväkortin tai pari.
En kummemmin siis vietä, yleensä en ole viettänyt mitenkään. Tänä vuonna on nyt nämä pikkupöksyt söpöstyttämässä kaappia. Jossain vaiheessa yllä.
Tämähän on ihan kiva! Olet itsesi ystävä ja juhlistat omaa ystävyyttäsi pikkupöksyillä. Ei hullumpi idea. Ap
Minä soitan ystävälleni ja kiitän heitä siitä kuinka ovat olleet avuksi ja tärkeitä. Muuta erikoista minulla ei tuona päivänä ole.
Jännä että taas vaihteeksi lapsi kyseli 😂😂 hohhoijaa. Kukaan lapsi ei kysele että miten jotain juhlaa vietetään.🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan kiva! Olet itsesi ystävä ja juhlistat omaa ystävyyttäsi pikkupöksyillä. Ei hullumpi idea. Ap
Kiitos! Mukavasti sanottu, hyvää Ystävänpäivää sinulle ja tytöllesi! 💕
Vierailija kirjoitti:
Jännä että taas vaihteeksi lapsi kyseli 😂😂 hohhoijaa. Kukaan lapsi ei kysele että miten jotain juhlaa vietetään.🤦🏼
Höh. Miksi ei kyselisi? Lapsethan on varsin uteliaita ja kyselee koko ajan kaikkea. Meillä on juuri vietetty isosti joulua ja laskiaista aiotaan myös viettää, sitten pääsiäistä. Sanoin että perjantaina on ystävänpäivä ja lapsi innostui, että pääseekö taas viettämään jotain juhlaa. En vain osannut keksiä miten sitä nyt viettäisi. Ap
Mies ostaa kukkia ja saatetaan pienten lasten kanssa leipoa joku kiva kakku, teinit ostelevat omille ystävilleen jotain pientä.
Me ollaankin sellaisia että tykätään juhlia vähän kaikkia juhlia teeman mukaan:)
Vierailija kirjoitti:
Jaska Jokusen tyyliin
Mikäs se on?
Vaasa, City of Valentine, on pian täynnä miehiä perjantaina. Toivottavasti Vaasa on varautunut ryntäykseen.
Jos mies ei osta kukkia ja suklaata suutun.
Joku asiasta innostunut on joskus toivottanut ystävänpäivää. En ole koskaan kuullut tai nähnyt kenenkään mitenkään viettävän sitä. Eikä tule mitään ystävänpäivään liittyvää traditiota korttejenlähettelyn lisäksi.