Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten/mistä voi löytää miehen, joka osaa koskettaa naista hellästi?

Vierailija
09.02.2025 |

Kysyttäessä lähes jokainen sanoo olevansa sellainen, mutta yhtäkään ei ole parisuhdemarkkinoilla tullut vastaan. Puristellaan, läpsitään, nipistellään, raavitaan, vaikka kuinka sanoisin tuntoaistini olevan varsin herkkä.

Hellästi koskettaminen saattaa terminä olla melko monivivahteinen, joten yritän tarkoittamaani tähän hiukan avata:

- Miten pidetään hampaiden välissä kypsää mustikkaa murskaamatta sitä.

- Miten koskettaa paljaalla sormenpäällä ikkunalasia jättämättä siihen jälkeä.

- Miten puhaltaa untuvaan lennättämättä sitä.

- Miten liikuttaa terävää neulaa auton maalipinnalla naarmuttamatta sitä.

Löytyykö hellästi koskettava mies todennäköisemmin/epätodennäköisemmin jonkin ammatin tai harrastuksen takaa; valokuvaaja/jääkiekkoilija, hieroja/nyrkkeilijä, kondiittori/karjatilallinen? Voiko toista ihmistä opettaa hellemmäksi, vai onko taito vain synnynnäinen?

En usko pelkästään lapsuudenkodin malliin, ei minuakaan lapsena hellitty, mutta silti (tai ehkäpä juuri siksi) nautin suunnattomasti hellästä kosketuksesta ja koskettamisesta, kohde vain puuttuu.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt sellaisen.

On ihanaa tulla kosketetuksi kuin olisi jotenkin erityisen arvokas, kaunis, tärkeä, ainutlaatuinen ja rakastettu! Se miten toinen nauttii kun saa sivellä mun ihoani, pitää autolla ajaessa kädestä, hyväillä paksuja hiuksiani, halata niin että sulan - siitä välittyy sellainen tunnelataus että vie jalat alta!!

LIenee turhaa sanoa että seksikin on jumalaista ja sitä on paljon vielä vuosikymmenten jälkeenkin:)

Pitää autolla ajaessa kädestä? Ö

Kyllä. Mun mielestä aivan ihanaa. Toki muutenkin mutta tuo on jotenkin erityisen mukavaa. Automaattivaihteet autossa

Veivaatko silti vaihdekeppiä? 

Vierailija
82/87 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset joihin itse olen tutustunut eivät ole saaneet sanaakaan suustaan vaan kaikki tieto on pitänyt ikään kuin nyhtää ulos. Ei miehet oo ajatuksenlukijoita.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitaran soittaja.

Rämpyttää paikat rikki.

Vierailija
84/87 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitaran soittaja.

Rämpyttää paikat rikki.

Eihän nyt toki, kitarat on arvokkaita.

Vierailija
85/87 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset joihin itse olen tutustunut eivät ole saaneet sanaakaan suustaan vaan kaikki tieto on pitänyt ikään kuin nyhtää ulos. Ei miehet oo ajatuksenlukijoita.

M

Emme ole emme. Ja itse olen kohdannut toisaalta niin kosketusherkän naisen, että herkinkin kosketus arkoihin paikkoihin sai hänet pompahtamaan, ja sitten taas toisaalta sellaisen jota piti vatkata niin että itseä hirvitti, niin ei tämä arvaamalla ihan älyttömän helposti onnistu. Onneksi minä olen osannut puhua ja kysellä.

Vierailija
86/87 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainenkin voi olla huono sängyssä.

Aika moni kyllä valitettavasti onkin. Eivät tee mitään, eivät ole aktiivisia, eivät sano mitään, eivät kommunikoi mistä tykkäävät ja mistä eivät - olettavat että pelkkä makaaminen ja oleminen riittävät. 

Vierailija
87/87 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan lanseerata small talkin rinnalle termi "small touch". Yksi nainen laivalla sen näytti osaavan. Oltiin aamiaispöydän puffet jonossa. Hän kosketti etusormella lapaani ja sanoi, kiva nähdä taas. Jotenkin tuli sellainen mukava olo niin pienestä eleestä. Kerran kysyin yhdeltä naiselta, että miten tämä juttu näin äkkiä leimahti. Hän sanoi, että tuntui niin hyvältä, kun sormilla kampasin hänen ohimohiuksia taaksepäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän