Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen käytös Facebookissa

Vierailija
09.02.2025 |

Olen miettinyt mistä johtuu joidenkin tapa poistaa kavereista Facebookissa ja pian taas lähettää kaveripyyntö. Jos pyynnön hyväksyy, saattaa henkilö poistaa kavereista jälleen vaikkapa viikon päästä. Sama pyytely ja poistelu on parhaimmillaan jatkunut kymmenenkin kertaa. Lopulta olen itse kyllästynyt ja jättänyt pyynnön hyväksymättä.

Tunnen (tai tunsin) nämä ihmiset oikeasti. Voisikohan olla kyseessä mielenterveyden ongelma, päihdeongelma tai vastaava? Onko tällainen käytös jonkinlainen avunpyyntö? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku hakkeri koneella, joka teki tätä. Ongelma ei meinannut millään loppua. Loppui vasta, kun laitoin pakollisen kännykän kautta tapahtuvan  tunnistautumisen. Minulle ilmestyi myös tuntemattomia kaveriksi.

Vierailija
2/6 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä jumiutui ja yhtäkkiä olin klikannut kaverin pois, vaikka klikkasin jumiutuneessa tilassa kännykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari kaveria luuli mun poistaneen heidät, kun väliaikaisesti suljin facebookin, instagramin ja Tiktokin. Poistivat kai itse mut.

Vierailija
4/6 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on outoa toimintaa, mun tili jäädytettiin täysin ilman mitään syytä ja pyytävät naamasta kuvaa, mitä ne mun naamankuvalla tekee. Eivät edes kerro miksi jäädytettiin.

Vierailija
5/6 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joku hakkeri koneella, joka teki tätä.

Ongelma ei meinannut millään loppua. Loppui vasta, kun laitoin pakollisen kännykän kautta tapahtuvan  tunnistautumisen.

Minulle ilmestyi myös tuntemattomia kaveriksi.

Kyl sen kaikki jo tietää. 

Vierailija
6/6 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joku hakkeri koneella, joka teki tätä.

Ongelma ei meinannut millään loppua. Loppui vasta, kun laitoin pakollisen kännykän kautta tapahtuvan  tunnistautumisen.

Minulle ilmestyi myös tuntemattomia kaveriksi.

Kyl sen kaikki jo tietää. 

Minkä tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän