***3-kuumeilijat*** viikko 10
Ajattelinpa sitten aloittaa teille uuden viikon kun tuntuu kolmen kuumeilijat kuivuvan kokonaan pois.
3 kuumeilijoiden esittäytyy listassa oli monta uutta liittynyttä. Ei muuta kuin mukaan juttelemaan.
Tuttu nimimerkkikin oli DeFeis olitko kenties tammitusijoissa 2005?
Tai sitten muuten vain tutuksi jäänyt nimimerkki kun itselläkin 2005 syntynyt tyttö.
Mutta kertokaa kuulumisia. Onko kukaan esim. plussannut?
Paljon onnea yritykseen ja puuhaan kaikille.
Tsirppana rv 9+2
Kommentit (19)
Kiva että on tuttujakin kolmatta hommaamassa. =)
Itse liikuin tammituhisijoissa nimimerkillä Pittore, mutta en muistaakseni ollut hirveän aktiivinen.
Onnea yritykseen toivottavasti tärppää pian. =)
Tsirppana
Täällä edelleen pyörin, en osaa tonne toiselle puolelle vielä siirtyä.
Luen teidän muiden kuulumisia jos joku siirtyis mun kans.
Mitään ihmeempiä ei kuulu. Pahoinvointi ilmottelee itsestään, saa nähnä koska pitää ruveta oksentamaan. muuten ei haittaa mutta töissä jää heti kiinni enkä haluaisi asiaa vielä paljastaa. Mut en murehdi sitä vielä. pahoinvointi on hyvä merkki että kaikki on kunnossa ja raskaus etenee. Päivä päivältä mennään eteenpäin!
terveisiä kaikille! oinas 5+2
Meillä vaan on nyt vähän monimutkikkaampi (vähän enemmänkin monimutkikas juttu itse asiassa) tilanne tuon tärpin kanssa joten voi hyvinkin olla että kolmonen todellakin jää haaveeksi...
Tässä kuussa ei ainakaan kun tänään alkoi ihan odotetusti menkat.
Mutta pidetään peukkuja pystyssä tulevaisuuden varalle. =) bd
ei kuulu yhtään mitään uutta: ))) Senpä takia en ole kirjoitellutkaan pitkään aikaan kun ei mitään maata mullistavaa kuulu tähän suuntaan.Teroja napsin vielä tämän ja huomisen päivän ja sitten tätsykkä kurvaa loppuviikosta, koska oireita ei ole minkäänlaisia: )) Mutta nou hätä, mä olen valmistautunut jo siihen, että nyt poistutaan kolmosista....Olo on jotenkin " seesteinen" sen suhteen, ei harmita eikä ole surullinen olo.Palataan sitten joskus takaisin jos palataan....saattaahan olla että kolmonen antaa kuulua itsestään samantien kun on " luovuttanut" : ))
Mutta onnea piinailijoille ja oviksen pongaajille: ))
-Happy kp 23/24-28 yk6 dpo8
Ja tsemppiä ja pupuiluintoa muille!
AIHA Muuttorumban keskeltä rv 28 tasan
n.viikko sitten ajauduin tänne vauva sivuille hirveän vauva kuumeen pauloissa!ihan mukava on tietää ettei yksin paini näiden ajatusten kanssa!kolmatta tosiaan haaveillaan (ilmeisesti niinkin paljon ettei tiedä kumpaa odottaa:vauvaa vai menkkoja!!;)kuukautisk:jo 40 tänään vaikka yleensä 29-31.testejä tehty jo muutama mutta negoja tulee...noooh...ei kait auta ku ootella!!
Pitkästä aikaa ajattelin taas kirjoittaa..
Tossa reilu kuukausi sitten viimeksi kirjoittelin, mutta tädin tultua innostus hieman lopahti.. Ja ei oikein edes ollut mitään mullistavaa kirjoitettavaa..
Mutta, mutta.. Tuossa reilu viikko sitten alkoi masuun sattua (nipistelyä ja vihlontaa), alku viikosta kävin lääkärillä, jossa epäiltiin jotain tulehdusta.. Sain antibiootti kuurin, mutta kun tätiä ei kuulunut tiistaina (jolloin sen piti saapua), niin en sitten uskaltanut aloittaa kuuria.. Keskiviikkona tein sitten apteekin testin, johon ilmestyi kaksi viivaa ja tänään soitin labratuloksista, niin tulehdusarvot olivat negatiiviset, mutta raskaustestin arvot koholla.. Eli kai tässä sitten odotetaan. :)
Niin ja pahaa oloakin on jo ollut ja rintojen arkuutta, sekä super hajuaisti (haistan kaiken liiankin hyvin)..
Vähän kuitenkin pelottaa tuo masukipu, kun sitä on koko ajan.. Tosin eräs hoitaja oli sitä mieltä, että ei sen takia uudelleen lääkäriin tarvitse mennä, että se on ihan normaalia.. Toinen hoitaja taas oli sitä mieltä, että ehdottomasti pitää tutkia..
Tuli muuten vähän pahamieli (voisko johtua hormooneista), kun tämä eräs hoitaja töykeästi sanoi, että jos se on keskenmeno, niin sille ei kuitenkaan mitään tehdä.. Vaikka tiedänkin että ei keskenmenolle miään voi, niin tuntui silti pahalta, ettei voida edes tutkia, että mistä yli viikon kestänyt vatsakipu johtuu...
Onko muilla ollut vastaavia kipuja raskauden alussa?
Anteeksi kauhea purkaus, mutta helpotti kyllä kirjoittaa, olen vähän huolissani, viime yökin meni valvoen, kun mietin kaikkea..
mila78 4+2
Kylläpäs on ollut hiljainen viikko kolmosissa!!!! Nyt uudet ja taustailijat mukaan!!!
En ole itse viitsinyt tulla kirjoittelemaan, kun alettiin viikonoppuna tekeen rempaa pojan huoneeseen ja hän muutti takkahuoneeseen, jossa siis meillä tietokone on. Hän ei tiedä meidän vauvahaaveesta, joten en ole siksi kirjoitellut.
Kylläpäs aika rientää.. Tsirppanalla viikkoja jo kertynyt mukavasti, 1/4 jo pian takana! Mites olet jaksellut? Onko kovia oireita?
Defeis: Olet ilmeisesti uusi, tervetuloa!
Ja muillekin uusille tervetuloa!
Happy: Toivon hurjasti plussaa sinulle/teille!!!! Älä luovuta vielä! Jos vaan jaksat niin käyhän kuitenkin aina joskus ilmoittelelmassa itsestäsi. +++++++++ sädetystä!!!!!
Mila78: Hurjasti onnea plussasta!!!! Upeaa! Enkeleitä matkaan!
On: Ei mitään sanomista. Labrassa en ole vielä käynyt kun ollut edelleen pientä flunssa päällä ja tarttis olla täysin terve kun verikokeet otetaan. Eipä mitään täti pakkas kamansa jo viime viikolla, ovista odottelen, josko sitä edes tunnistan. Eipä muuta ihmeellistä kerrottavaa!
Tsemppiä kaikille!!!
mp73, yk 4, kp 12/???-64??
Kiitos kysymästä. Olen voinut ihan hyvin. Ei pahoinvointia tms. Oireita oikeastaan vain väsymys ja jaksottainen kamala syöminen.
Ja nyt joudun käymään vähintään kerran yössä vessassa.
Hyvin samanlainen alkuraskaus kuin aikaisemminkin. Tosin nyt olen selvinnyt ilman migreeniä. =)
Kahden viikon kuluttua onkin jo ultra ja sitten voi (jos kaikki hyvin) paljastaa asian kaikille ja sitten onkin mukavampaa kun ei tarvitse salailla.
Teitä kaikkia kovasti yhä Kotiloihin odotan kun meitä alkutaipaleella olevia on kovin vähän ja moni on jo poksahtamassa.
Kaikille hyvää tuuria raskautumiseen. =)
Minä piän teille kaikille koko ajan peukkuja ja ootte päivittäin mielessä kun toivon jonkun plussanneen. =)
Tsirppana rv 9+5
Uusi kuumeilija täällä. En ole vielä rohjennut kirjoitella, kun niin uusi tämä asia ja vähän jännittää itselleen edes vielä myöntää, että kolmatta tässä ollaan jo puuhaamassa =) Kovasti on kuumetta ja toive, että olisi jo tärpännyt korkealla. Joku tuossa aiemmin kirjoitteli, että on vihlontaa mahassa niin sitä myös minulla. Olen kyllä selittänyt sen itselleni kaikella muulla kuin raskauden mahdollisuudella, etten sitten pettyisi...
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Salima
Hei taas kaikilta. Nyt on lomat vietetty ja arki alkamassa. Onpa ollut hiljaista viimeiset 1½ viikkoa, oli kuulumiset äkkiä luettu.
DeFeis, caroliina_m ja Salima: tervetuloa uudet ja rohkeasti vain kirjoittelemaan, ettei meidän pino kuivu kokonaan.
Eppu2: kiva, että kirjoitit taas tänne.
mp73: mukavaa, että tutkitaan ja toivottavasti flunssa paranee pian, että pääset kokeisiin. Tsemppiä painonpudotukseen. Toivottavasti se kierto alkaisi jo hiljalleen tasoittua. Koitapa päästä silloin tällöin koneelle, vaikka olosuhteet ovatkin muuttuneet.
Evita-72: Onnea plussasta ja kiva, että meidän ikäiselläkin voi tärpätä helposti!
72oinas: onnea jatkoon pahan olon kanssakin. Mukavaa, että kerrot vielä kuulumisia.
Happy: sinusta kuuluu varmasti ainakin, jos teroista olisikin ollut heti apua. Muuten toivottelen teille onnea jatkoon. Toivottavasti palstatauko tuo nopeasti tulosta.
mila78: onnea plussasta. Toivottavasti vatsakivut vain tällä kertaa kuuluvat asiaan ja pienellä alulla on kaikki hyvin.
Tsirppana: onpa mukavaa, että pidät osaltasi myös meidän kuumeilijoiden pinoa pystyssä. Onnellista odotuksen jatkoa sinullekin.
Taraldia edelleen kaipailen. Ilmeisesti vieläkään ei ole iloisia uutisia, niistä olisimme varmaankin jo kuulleet. Ja Luhtavillakin lähti lomalla ja olisiko jo siirtynyt kokonaan kirjoittelemaan Kotiloihin kun täällä ei ole näkynyt (en ole vielä Kotiloiden kuulumisia ehtiinytkään lukea).
ON: jos tässä kierrossa tärppää niin se on jo aika ihme, niin vähiin on yritys jäänyt. Tämä kuumeilu on muutenkin ollut yhtä ylä- ja alamäkeä kun mies aina välillä alkaa miettimään, ettei meille kolmatta tarvitsisi tullakaan. Tällä hetkellä hän on taas hyvin vahvasti sitä mieltä, että ei enää. Mä en itse enää tiedä yhtään miten päin tässä olisi. Nyt kuitenkin piinaillaan vielä tätä kiertoa ja sitten murehditaan uudelleen mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Onnellisia te, jotka saatte keskittyä pelkkään yrittämiseen.
Äiti1972 yk4 kp24/~28-30
Oon vähän taustaillut. Tai siis juttuja oon lukenut, mutta en oo mitään raapustellut hetkeen.
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!!! Vauvaliimaa litrat myös mukaan! =)
ON: Täti antaa odottaa nyt ikävästi itteensä. Selkää juilii ja just tätiolo päällä... Ovis oli varmasti silloin kp 14, koska tikutin. Kerettiin pöllytteleen tasan sen kerran kun se miehen työreissu osu just väärään aikaan, mutta oikea päivä pöllyttelylle. En vaan jaksa uskoa että se yksikerta riittäs. Väsy ja masis olo. Testannut en oo kun ei oo testiä... Ratkeis nyt niin saa helpotuksen..
Shani@ kp 30/27-29 dpo 16 ja yk4
Äiti1972: kiva että palailit takaisin rivistöön: )) On ollut niin älyttömän hiljaista, eikä itsekkään viitsi kaikenmaailman turhuuksista kirjoitella: ))Samalla lailla meillä mies on joka toinen viikko eri mieltä...välillä halutaan niin kovasti kolmosta ja välillä taas ei...yritä siinä nyt sitten itse pitää pää kylmänä: ))
mp73; itsellänikin olisi muutama kilo pudotettavaa ennen kesää....jos aikoo mahtua johonkin kesävaatteista....mutta kummasti sitä saa tsemppiä kun päivät pitenee ja on niin valoista.
Uusille hurjasti tervetuloa ja kiva Tsirppana kun kävit kertoilemassa kuulumisia....
ON: no nyt se myrkyn lykkäsi: ) kierto meni ihan sekaisin niiden terojen takia...edelleen odotan tätiä kylään.Pinna on kyllä ainakin niin kireällä ja finnejä pukkaa naamatauluun, että eiköhän se alkuviikosta ilmesty ja alavatsa (suoraan navan alapuolelta) on sairaan kipeä...huokaus...
kp28/24-28 yk 6
Eilenä sitten loppuivat kuukautiset ja tänään antibioottikuuri (onneksi). Laskelmieni mukaan parin viikon päästä olisi ne oikein otolliset päivät, mutta koska mulla ei ole ihan tarkka kierto, ajattelin elämäni ensimmäistä kertaa ottaa apuun ovistestit. Itse asiassa tein tänään jo ovistestin koska en todellakaan ole ihan satavarma kierron pituudesta. Tässä kuussa kun ennen varsinaista, oikeaa kunnon vuotoa tuli varmaan viikon ajan tuhrua. Tulehdusta tmv. ei kuitenkaan ollut alapäässä, yläpäässä kylläkin (poskiontelontulehdus). Kuitenkin, sain liuskaan kontrolliviiva lisäksi suht näkyvän testiviivankin joten kaipa se ovulaatio tulla putkahtaa aikanaan.
Noin muuten olen taas neulonut ihan hulluna koko viikonlopun. Ensi viikko vielä on " lomaa" ja sitten aloitan uudessa työpaikassa.
Mukavaa että on uusia kuumeilijoita ilmestyny. Tervetuloa kaikki mukaan!
Flunssaa podetaan täälläkin. Kurkku on tosi kipee ja räkää joka paikka täynnä.
Pahoinvointi lisääntyy päivä päivältä. su aamuna sai jo juosta vessaan. ja armoton väsy, mikään uni ei tahdo riittää. Yöksi pitäis töihin ja mietin jo nyt kuinka pysyn hereillä.... vielä yksin valvotaan.
Tänään meen esikoisen kans 7v. neuvolaan ja ajattelin samalla kysyä ittelle ekaa neuvola aikaa. Harmi vaan ettei meidän neuvolassa oo ultraa et pääsis kurkistamaan et kaikki on hyvin. vaikka kyllähän nämä vahvat oireet puhuu puolestaan, mut silti.
Eipä sit tämän kummempia. en osaa siirtyä tonne toiselle puolelle vaan lueskelen täällä teidän kuulumisia :)
oinas 6+2
Hei kaikille!
Mies näytti vihdoin " vihreää valoa" 3. lapselle. Ja eräänä yönä tällä viikolla sanoi, että nyt yritetään sitä kolmatta. Tsrkoiti, että heti asiaan vaan :) Ja minulla oli kp 8 menossa... heh. No pupuiltiin sitten, mutta en tosiaan usko, että tärppää. Mutta toisaalta huono olo kyllä on.. Mutta eihän se millään voi..? Eilen kun oltiin mun vanhemmilla ja siellä oli pullaa ym. tarjolla, niin tuntui etten millään saa alas. No, söin niin paljon makeaa, että alkoi oksettaa. Mies on muka NIIN varma, että nyt tärppää. Joo... Minä kun en haluaisi vielä, kun juniori on vasta 6kk. Kesällä sitten voisi yrittää. Toiveissa olisi tyttö... Mutta eihän se kuitenkaan tule kun on (miehellä 4 poikaa ja 1 tyttö). Uusperhe siis ollaan.
VINKKEJÄ kehiin.. ;)
Täytyy mennä ... Poika hermostuu.
T.2pojanäiti
P.s. Ovis ois kyllä tulossa kun jo vähän jomottaa... Kp 10 tai 11 nyt.
En muistanutkaan, että tämä on näin piinaavaa tämä epätietoisuus =) Haluttais jo ostaa testiä, mutta toisaalta en kuitenkaan halua testata, jos vaikka onkin nega... Miten sitä jaksaakin odottaa vielä muutaman viikon?
Täällä on viikko alkanut mukavasti, maalailen kirjahyllyä kaiken mahdollisen liikenevän ajan. On iskenyt joku kumma maalausvimma, haluttais sutia kaikki, seinät ja kalusteet ja miksei kattokin! Kaipa se on tämä kevät ja lisääntyvä auringon valo, kun koti alkaa näyttää niin nuhjuiselta.
Tsemppiä kaikille yritykseen ja odotukseen!
Salima
Joo eli eilen valittelin kun täti antaa odotuttaa itseään. Ilmeisesti ihan syystä. Nappasin kauppareisulla apteekista mukaan pari ACONin testiä ja kyllä vain siihen kaksi viivaa piirtyi. Toinen hiukan haaleampi, mutta plussaksihan sen voi tulkita.
Olo on kuin puulla päähän lyöty, ei oikeen oireita ja en tiedä uskoa vaiko ei. Onnen kyyneleet vierivät ukonkin poskilta, niin kovin me tätä ollaan odotettu. ja vielä täälainen kirto kun kerran siis tasan kerran pöllyteltiin kun mies oli reissussa. Yritystä takan siis vuoden päivät, pari kk oli välissä taukoakin.
Toivon sydämestäni teille piinalijoille ja kaikille PLUSSAA!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++
Huomen aamulla aion sit aamupissasta testailla vielä, mut ihan selkee viiva siinä kyllä oli
Sekavin ajatuksin Shani@ kp32/27-29 eli rv 4+... en oo tarkastanut viel...
Ja tuossa vieressähän tuo tammituhisija 2005 postaakin että mitä äiti nyt tekee. xD