Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka ei halua katsella kun naisensa masturboi

Vierailija
09.02.2025 |

Onko käsitystä miksi mies ei halua katsella kun puoliso masturboi itselleen orkun? Mun mies ei halua nähdä, lähtee pois tai kääntää selän. En tahdo saada hänen tekemänään orkkua, ei oikein jaksa tarpeeksi pitkään et ehtisin saada. Toki kiihotun mut sit kun haluisin että hän katselee niin ei halua nähdä. Voiko se harmittaa vai mikä voisi olla syynä? Eikä tarvitse tulla kertomaan nyt et laihduta tai muuta typerää. Erityisesti kertokaa jos teillä on omia kokemuksia ja mikä niihin auttaisi... 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietysti pettynyt, kun ei onnistu sinulle sitä tuottamaan. Ehdotan että työstätte sitä vielä yhdessä, kerrot hänelle mitä hänen pitää sinulle tehdä ja sanot että nyt on aikaa vaikka 6 tuntia siihen..katsokaa samalla vaikka erot. ohjelmaa. onnistuu se ennemmin tai myöhemmin, tsemppiä.

Vierailija
2/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jollain asteella homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tietysti pettynyt, kun ei onnistu sinulle sitä tuottamaan. Ehdotan että työstätte sitä vielä yhdessä, kerrot hänelle mitä hänen pitää sinulle tehdä ja sanot että nyt on aikaa vaikka 6 tuntia siihen..katsokaa samalla vaikka erot. ohjelmaa. onnistuu se ennemmin tai myöhemmin, tsemppiä.

Ap taisi kirjoittaa ettei mies jaksa tehdä niin kauan että ap ehtisi tulla

Vierailija
4/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saanut lupaa masturboida. Pidä  siis näppisi housunsaumoilla.

Vierailija
5/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halua kiusata ja nöyryyttää miestä?? Sitähän tuo on. Mies lopettaa seksin vähemmälläkin ja lähtee paremmille maille.

Vierailija
6/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä mieheltä, seksissä kuuluu miellyttää toista molemmin puolin. Meillä toinen on välillä apuna, jos toinen runkkailee, nuolee nänniä, suutelee, sormeilee Toimii! 

Vierailija
7/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän kokee sen yksityisenä toimituksena ja tuntuu tungettelevalta tai kiusalliselta katsoa. Asiat voi nähdä niin monella eri tavalla.

Vierailija
8/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän kokee sen yksityisenä toimituksena ja tuntuu tungettelevalta tai kiusalliselta katsoa. Asiat voi nähdä niin monella eri tavalla.

Tätä mä ehkä oon eniten miettinyt... Musta ois niin kiva jos se vaikka nuolis sit nännejä ym.samalla tai tekis itselleen myös mut ehkä on tyytyminen tähän. Kaikki ei taida tykätä samoista asioista. Muutenkin on vähän estoinen mies jota yritän tässä nyt lämmittää... Taitaa olla pelästynyt tällaiseen seksihirmuun keski-ikäiseen naiseen... Toivottavasti alkaisi lämmetä 

AP 

Vierailija
9/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, en tiennyt että näitä oikeasti on. Olen törmännyt vain miehiin jotka haluaisivat kovasti katsella. 

Vierailija
10/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut että tykkäisit että hän katsoo? Ehkä niin että hän voi myös jatkaa aina välillä?

Mun mies haluaa katsoa, ja sanoo että se kiihottaa kovasti. Se että välillä masturboi ja toinen katsoo on osa yhteistä juttua, muun seksin ohella. Toki itsekin kerron että on ihanaa kun hän katsoo, tai että voin katsoa häntä.

Ehkä sun mies toistaiseksi kokee olevansa jotenkin ulkopuolella siinä, yrittäkää tehdä siitä molempien juttu.

Vierailija
11/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästikin hänestä tuntuu pahalta, kun ei saa sinulle tuotettua sitä orgasmia ja joudut tekemään sen itse. Selitä hänelle, että sinusta on ok tehdä se itse ja että nimenomaan haluat hänen katsovan. Näin hänkin on osa sitä orgasmiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi