Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä vihaat?

Vierailija
16.09.2008 |

Siis todella vihaat. Ei vain antipatiaa jotain henkilöä kohtaan tai epämiellyttävä

Vihaat jopa niin paljon että toivot hänen kuolemaa tai käynyt mielessä tappaa hänet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille olen antanut anteeksi, mutta tälle pahimmalle en pysyt. Aikaa kiusaamisesta jo 10 vuotta.

Vierailija
2/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ketään käy tappamaan, mutta mä en jaksa ihmisiä jotka ei välitä a) toisista ihmisistä b) maailman tilasta.

Eli niitä, jotka vain menee omaa napaa hivellen eivätkä yhtään huolestu maailmanmenosta, koska eivät luultavasti siitä mitään tajua eivätkä ota selvää. Tai eniten oikeastaan vihaan niitä, jotka tajuavat, mutta eivät välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on erityislapsi, joka olisi noin neljä kertaa tavallista kersaa älykkäämpi, mutta sosiaalisten ongelmien takia ei pysty käymään koulua. Enkä minä saa asiaa järjestykseen, vaikka tekisin mitä. Vihaan itseäni, kun en pysty pitämään lapseni puolta. Ja olen tosiaan miettynyt että tappaisin itseni, ja hänetkin, ei tätä ole mitään järkeä enää jatkaakaan. En tapa, mutta se johtuu vain siitä, että olen nössö.

Vierailija
4/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lasten pahoinpitelijät ja raiskaajat

- Rattijuopot (esim. Vaajakosken tapaus viime lauantaina)

- Rikolliset ylipäätään

- Kaikki oman etunsa nimissä toisia sortavat paskiaiset

Onneksi en tunne henk.koht. ketään kyseisiin ryhmiin kuuluvaa (tietääkseni).

Vierailija
5/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty erityisestiketään muitakaan rakastamaan.

Vierailija
6/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukkaan heitettyä energiaa. Sen voi käyttää paljon paremminkin.

Sillä ihmisellä jota vihaat on valta sinuun. Kun lakkaat vihaamasta häntä, pääset vapaaksi

Vierailija
7/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaintoni mukaan nämä kaikki kyllä kuuluvatkin samaan ryhmään.

Vierailija
8/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se on ehdottomasti työkaverini, joka on käsittämätön idiootti ja toivon, jos en nyt ihan kuolemaa, niin ainakin että vaihtaisi työpaikkaa. Enkä ole ainoa joka ajattelee näin, mutta miksiköhän juuri nämä puolihullut eivät KOSKAAN lähde kulumallakaan. Yritän päästä tämän yläpuolelle, mutta helppoa se ei ole. Vie energiaa, myönnetään.

Vierailija
9/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kiero, valehteleva persläpi.

Sotkee kaikkien välit sellaisella ihme paskanjauhamisella.

Ja todellakin valehtelee niin paljon ettei mittaa ei määrää, luulee kai sillä saavansa itselle kavereita tai ken tietää mitä sillä haluaa!

Vierailija
10/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOisaalta voisin kuvitella vihaavani esim henkilöä, joka tekisi jotain pahaa lapsilleni tms.

Vierailija
11/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en perkeLEEEEE pääse irti tästä tuolista ylös ulos ja lenkille

Vierailija
12/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä ketään osaa vihata. En ole täysin antanut anteeksi kiusaajilleni, mutta vihaa en tunne heitä kohtaan. Lähinnä suren heidän tyhmyyttään.

Vierailija
13/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään jatkuvasti sitä tietenkään mieti, mutta jos se kamala ihminen tulee mieleeni, niin saan ihan fyysisiä oireita. Tyyppi oli aivan sairas tunteeton työpaikkakiusaaja, ja jos hänellä jonkinlainen omatunto oli, niin ainakin hän osasi sen todella hyvin vaimentaa. :( Kiusaakohan hän jotakin uutta uhria tänä päivänä...

Siinä on ihminen, jolle toivon vain pahaa. Niin paljon tuskaa ja ahdistusta ja ihan taloudellistakin tappiota se ihminen on minulle aiheuttanut :(.

Vierailija
14/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai en lukenutkaan ihan tarkkaan ap:n viestin loppua... En siis tietenkään koskaan tekisi mitään! Vihan tunne kyllä edelleenkin tulee esiin, jos hänet muistan, mutta hän on vain muisto menneisyydestä, epämiellyttävä sellainen.

Vierailija
15/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä se lyhykäisyydessä

Vierailija
16/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina miettiny et kiusaaja yrittää pönkittää omaa huonoa oloaan toisia mollaamalla tai sitten se on kateutta kiusattavaa kohtaan.

Ja kun joku on saatu"pois tieltä" niin seuraavan vuoro kyllä tulee...

Vierailija
17/17 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isääni (kuollut)

-äitiäni

-mummoani (kuollut)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi