Mies on todella vastenmielinen typerine ulostuloineen
Meidän piha on jäinen ja rinnetontti tekee siitä vielä haastavamman liikkua, eli mäki kyseessä. Pyydin, jos hän laittaisi hiukan hiekoitetta tai mursketta tiettyihin paikkoihin, niin hän kysyi, ONKO MUKA NAAPURI HIEKOITTANUT PIHAA, vastasin, että aika epätodennäköistä että kaadun naapurin pihalla. Miksi miesten kanssa on ihan käytännön asiat todella vaikeita, miksi miehet tekevät itsestään luotaantyöntäviä, ei ainakaan sytytä tätä naista ?
Kommentit (6)
Eikö sulla ole käsiä vai etkö osaa itse heitellä hiekkaa?
Vierailija kirjoitti:
Se, että leikit emakkoa sian kanssa, ei tee kaikista miehistä samanlaisia.
Syö pari pussia sipsiä ja kääretorttu, ehkä sen jälkeen helpottaa.
Sinulla on varmaan verensokerit tuon oman suosikkiherkkusi tuotoksena noussut jo niin korkealle, ettet ymmärrä, että tuskin ap voi mitenkään kaikkia maailman miehiä tarkoittaa. Hän ei edes tunne niitä kaikkia.
Kyllä näitä sikoja silti riittää emakoille sen verran, että tutulta kuulostaa. Jotkut ovat reippaita ja hoitavat asioita ilman jatkuvaa pyyntöä tai kehumista, jotkut taas ei, vaan on aina nillitettävä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole käsiä vai etkö osaa itse heitellä hiekkaa?
Mistä tiedät mitä ap samalla aikaa teki, kun pyysi hiekoittamaan? Saattoi vaikka leipoa ja kokkailla, ja sen jälkeen oli menossa ulos, joten pyysi jo ajoissa hoitamaan asian.
Miksi olet valinnut tuollaisen tahvon? Oma mokasi. Kääretorttu on hyvä ja hiekoittaa ihan itse jos surkea äijä ei kykene.
Taidat olla lihava ja kaikenlisäksi myös tyhmä
Se, että leikit emakkoa sian kanssa, ei tee kaikista miehistä samanlaisia.
Syö pari pussia sipsiä ja kääretorttu, ehkä sen jälkeen helpottaa.