Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, jolla kasvaa viiksiä

Vierailija
08.02.2025 |

Muutamia siellä täällä, paksuja ja mustia (oikeasti tosi mustia, ja olen blondi!) on osa niistä, osa vitivalkoisia ja paksuja, jotkut ohuita ja tummia. Nypin nämä säännöllisesti, mutta niitä tulee uusiin kohtiin hiljalleen. Miten te muut viiksi-vilmat olette tällaista ongelma hoitaneet? Mulla on muuallakin ns.epänaisellista karvaa, kiinnostaa niidenkin pidempiaikainen hävitys, jos joku on onnistunut. Ei ole rahaa mihinkään laserointiin tai muuhun, nykyään epilaattori laulaa ja pinseteillä naama.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa viikset enkä sille mitään voi. Voi luoja sitä kiusaamisen määrää. Aattelin että ehkä se kohta loppuu kun nuoriso vanhenee mutta eipä ei. Koulun ymmärsin jotenkuten ja jopa lukion mutta kun yliopistossakin ja työpaikalla kiusattiin niin lakkasin uskomasta hyviin ja kohteliaisiin ihmisiin. Monen monta kertaa juttelin ihmisten kanssa ja kertaakaan eivät katselleet silmiin, ainoastaan niitä viiksiä. Lempinimikin oli tosi kiva: "viiksivallu". Naiselle?

Vierailija
22/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista tuo ylipainosiilla naisilla, koska hormonitoiminta menny sekasin.

T. terkkari

Ei sillä ole tekemistä painon kanssa, olen hoikka, ja vaihdevuodet tämän riesan toi tullessaan. Opettele valeterkkari kirjoittamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites munakarvat?

Ai, naisellako??

Mitäs outoa siinä on tänä päivänä että naisella on munat ja munakarvat? 

Vierailija
24/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on viikset ja rehottavat perskarvatkin.

Vierailija
25/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään pois. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
26/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kasvaa viikset enkä sille mitään voi. Voi luoja sitä kiusaamisen määrää. Aattelin että ehkä se kohta loppuu kun nuoriso vanhenee mutta eipä ei. Koulun ymmärsin jotenkuten ja jopa lukion mutta kun yliopistossakin ja työpaikalla kiusattiin niin lakkasin uskomasta hyviin ja kohteliaisiin ihmisiin. Monen monta kertaa juttelin ihmisten kanssa ja kertaakaan eivät katselleet silmiin, ainoastaan niitä viiksiä. Lempinimikin oli tosi kiva: "viiksivallu". Naiselle?

Miksi et poistanut niitä viiksiä, jos tuollaisia ongelmia? Partahöylä ei ois paljon maksanut.

Vierailija
27/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ilkeilijöistä. Minullakin kasvaa muutama musta karva (n58v) ja nypin ne vaan pois.

Vierailija
28/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista tuo ylipainosiilla naisilla, koska hormonitoiminta menny sekasin.

T. terkkari

Sä et todellakaan ole mikään terkkari.

T:sairaanhoitaja

Vierailija
29/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. terkkari

Etkä sinä sairaanhoitaja

Vierailija
30/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä ilkeilijöistä. Minullakin kasvaa muutama musta karva (n58v) ja nypin ne vaan pois.

Mulla kasvaa miljoona enkä tod. voi nyppiä enkä uskalla ajaa ettei ne vaan paksune.

Vierailija
31/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. terkkari

Etkä sinä sairaanhoitaja

Kyllä olen. Valmistuin tammikuun lopussa. Ei ole mun päänsärky, jos et usko asiaa.

T: sairaanhoitaja

Vierailija
32/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kasvaa miljoona enkä tod. voi nyppiä enkä uskalla ajaa ettei ne vaan paksune.

Olen eri, mutta aina ajanut eikä karvat ole koskaan paksuuntuneet. Aina ne on yhtä hentoja. Viimeksi ne poistettiin kampaajalla, jonka yhteydessä on kauneushoitola. 

Vierailija
33/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poistattanut aikoinaan IPL-hoidon avulla. Pikku hiljaa tullut uudelleen, mutta aika hentoista. Nypin ne pois. Meillä sukuvika. 

Vierailija
34/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä karvat paksuuntuneet vaikka olen ajanut viiksi-, käsi- ja säärikarvat. Ei mitään vaikutusta karvan paksuuteen. Nykyään karvaa kasvaa hyvin vähän. Käsivarret on jo täysin karvattomat ja säärissäkin kasvaa vain muutama haiven, kuten myös ylähuulessa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä