Yksinäiset. Mitä teette lauanai-iltaisin?
Menen saunaan, otan vähän punkkua, palstailen tai katson töllöä.
Kommentit (53)
Samaa kuin muinakin iltoina. Syön, selaan nettiä ja tv-kanavia, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia ja otan välillä pikku tirsat.
Kuuntelen radiosta Lauantain toivottuja levyjä juuri. Sitten etsin ehkä Youtubesta kiinnostavia luentoja, musiikkia. Lisäksi kirjoittelen kommentteja vauvalle ja suomi24-foorumille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka lauantai-ilta kaupungissa 200 km päässä baarissa pokaamassa jonkun kaupparatsun tai raksamiehen. Naidaan hotellissa yö ja sitten ajan kiltisti kotiin ja elän yksinäistä, tylsää, vanhan piian arkea kirjanpitäjänä täällä pienellä kylällä. Saapahan kuitenkin kerran viikossa seksiä ja kylän juoruämmät ei siitä tiedä mitään. Luulevat, että käyn viikottain hoitamassa vanhaa isääni, jota toki käyn tapaamassa, ennen baari-iltaa. Todella harvoin olen jäänyt ilman miesseuraa.
N42
onpa sulla käynyt hyvä tuuri miesten kanssa . Jokainen siis pystynyt seksiin? Viimeisellä 10 miehestä seitsemällä ei ole erektio toiminut ollenkaan . Eivät edes humalassa olleet ja noin kolmekymppisiä . Toki suuseksiä saa ja käsin hyväilyä muttei munaa juurikaan .
n29
Mitä ihmeen impotentteja sä oikein bongailet?
Mulla on seksisuhde 62v miehen kanssa ja kyllä hänellä seisoo ja saa kunnolla kullia häneltä. On taitava myös kielen kanssa.
Kuuntelen naapurin kakaroitten rääkymistä ja melskaamista.
Lenkki, kahvit isän luona, kokkailua, kohta leffaan. Kiva lauantai!
Kun sinkkunaisten kullinmetsästyksestä lukee, niin tekee mielikin säilyä sinkkuna.
Siivoan, käyn kaupassa, ulkoilen, katson töllöä. Tänään katson UMK kilpailun.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka lauantai-ilta kaupungissa 200 km päässä baarissa pokaamassa jonkun kaupparatsun tai raksamiehen. Naidaan hotellissa yö ja sitten ajan kiltisti kotiin ja elän yksinäistä, tylsää, vanhan piian arkea kirjanpitäjänä täällä pienellä kylällä. Saapahan kuitenkin kerran viikossa seksiä ja kylän juoruämmät ei siitä tiedä mitään. Luulevat, että käyn viikottain hoitamassa vanhaa isääni, jota toki käyn tapaamassa, ennen baari-iltaa. Todella harvoin olen jäänyt ilman miesseuraa.
N42
Jospa vaan muuttaisit pois sieltä peräkyliltä piikautumasta ja olisit rohkeasti kaunis, rietas ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
N42
Miten sen pokaat?
Vierailija kirjoitti:
Kun sinkkunaisten kullinmetsästyksestä lukee, niin tekee mielikin säilyä sinkkuna.
Mä olen sinkkunainen enkä metsästä kullia. Mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa ja se riittää. Mä en voisi tehdä kuten tuo yksi tekee eli mennä sänkyyn täysin tuntemattoman kanssa joka viikonloppu. Kerran koitin tuota avioeron jälkeen ja tapasin Tinderistä yhden miehen pelkän seksin merkeissä. Ei ole mun juttu edetä seksiin noin nopeasti.
Katselen pleikkarin kautta suoratoistoja tai pelailen. Aika menee liiankin vauhdilla.
onpa sulla käynyt hyvä tuuri miesten kanssa . Jokainen siis pystynyt seksiin? Viimeisellä 10 miehestä seitsemällä ei ole erektio toiminut ollenkaan . Eivät edes humalassa olleet ja noin kolmekymppisiä . Toki suuseksiä saa ja käsin hyväilyä muttei munaa juurikaan .
n29