Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavat ja pistävät vanhemmat

Vierailija
08.02.2025 |

Äiti lähinnä on pisteliäs, isä toki myös, mutta vähemmän. Joka kerta kun käy heitä tervehtimässä tai auttamassa, äiti aloittaa sen iän ikuisen kaivelemisen sävyyn: "olit lapsena aina niin omapäinen ja rauhaton", "lapsena sinun piti olla aina etupäässä menemässä, ei siunattua rauhan hetkeä", "lapsena olit aina niin tarkka syömisestäsi". Jatkuvaa perkeleen arvostelua, kysyin kerran äidiltäni näin: OLENKO KENTIES VAHINKOLAUKAUS TAI MIKÄ SINUA PERKELETTÄ OIKEIN RIIVAA, luuletko, ettei parempaa äitiäkin olisi voinut ansaita tai haluta. Tuli sanottua mitä tuli ja hyvä niin !

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmesti,  ehkä jopa postimiehen vahinkolaukaus?

Vierailija
2/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa. hyvä että sanoit kerrankin suorat sanat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äitisi vastasi?

Vierailija
4/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 52-vuotias kun uskalsin ensimmäisen ja ainoan kerran kysyä väkivaltaiselta äidiltäni miksi en ole koskaan kelvannut hänelle. Hänhän heittäytyi välittömästi marttyyriksi, uhriutui ja sanoi että olin ulostulollani vienyt häneltä itsetunnon ja elämänhalun.

En ole enää tekemisissä hänen kanssaan.

Miksi sinä ap käyt tervehtimässä ja auttamassa vanhempiasi? Nautitko?

Vierailija
5/5 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo 52-vuotias kun uskalsin ensimmäisen ja ainoan kerran kysyä väkivaltaiselta äidiltäni miksi en ole koskaan kelvannut hänelle. Hänhän heittäytyi välittömästi marttyyriksi, uhriutui ja sanoi että olin ulostulollani vienyt häneltä itsetunnon ja elämänhalun.

En ole enää tekemisissä hänen kanssaan.

Miksi sinä ap käyt tervehtimässä ja auttamassa vanhempiasi? Nautitko?

En, mutta he todennäköisesti nauttivat mollaamisesta, ehkä kutsuvat minut käymään, jotta ehtivät valittaa ja mollata kaikki ennenkuin kuolevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän