Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako huutonetin suosio hiipua?

Vierailija
16.09.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjolla nykyään huonompilaatuisia ja ylihinnoiteltuja tuotteita kuin joitakin vuosia sitten

Vierailija
2/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin menossa yksi huuto, jota olen voittamassa... Myyjän mukaan uudenveroinen tuote ja olen maksamassa siitä 15% ostohinnasta postikuluineen. Itsellä pari uutta kohdetta myynnissä eikä yhtään huutoa :( Kertoo jotain siitä että hiipunut on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai siellä jollakin hinnalla menevät lasten merkkivaatteet kaupaksi.

Vierailija
4/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta uutta foorumia mitä voisitte suositella? Mulla ois paljon pienten poikien vaatetta mistä pitäis päästä eroon jossain, ja live kirpparille en jaksais...

Vierailija
5/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vie Mankkaan Akseli-itsepalvelukirpputorille. Ei tarvitse seistä itse tiskin takana.

Vierailija
6/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat vaan naurettavan halvan hinnan. Ilmoituksia kun katselee niin yllättävän paljon siellä jää myymättä, vrt joskus kun kaupaksi meni melkein kaikki.

Vierailija
7/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetistä ostin aiemmin, mutta ostokset olivat yhä useammin ja useammin pettymyksiä. Hyvänä myytiin vaatetta, jossa oli likatahroja, jotka eivät lähteneet pesussa tai sellaisia, joita joutui paikkailemaan itse. Kuvien värit eivät vastanneet todellisuutta edes sinnepäin. Vaatteiden materiaali/koko oli järjetön eikä niistä oltu mainittu. Yksi ei olisi lannistanut, mutta monta huonoa ostosta vei innon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän