Alkaako huutonetin suosio hiipua?
Kommentit (7)
nytkin menossa yksi huuto, jota olen voittamassa... Myyjän mukaan uudenveroinen tuote ja olen maksamassa siitä 15% ostohinnasta postikuluineen. Itsellä pari uutta kohdetta myynnissä eikä yhtään huutoa :( Kertoo jotain siitä että hiipunut on.
No, kai siellä jollakin hinnalla menevät lasten merkkivaatteet kaupaksi.
jotain muuta uutta foorumia mitä voisitte suositella? Mulla ois paljon pienten poikien vaatetta mistä pitäis päästä eroon jossain, ja live kirpparille en jaksais...
niin vie Mankkaan Akseli-itsepalvelukirpputorille. Ei tarvitse seistä itse tiskin takana.
laitat vaan naurettavan halvan hinnan. Ilmoituksia kun katselee niin yllättävän paljon siellä jää myymättä, vrt joskus kun kaupaksi meni melkein kaikki.
Huutonetistä ostin aiemmin, mutta ostokset olivat yhä useammin ja useammin pettymyksiä. Hyvänä myytiin vaatetta, jossa oli likatahroja, jotka eivät lähteneet pesussa tai sellaisia, joita joutui paikkailemaan itse. Kuvien värit eivät vastanneet todellisuutta edes sinnepäin. Vaatteiden materiaali/koko oli järjetön eikä niistä oltu mainittu. Yksi ei olisi lannistanut, mutta monta huonoa ostosta vei innon.
tarjolla nykyään huonompilaatuisia ja ylihinnoiteltuja tuotteita kuin joitakin vuosia sitten