7-lehden toimittaja avasi oveni. Onneksi pidän turvaketjun aina kiinni.
En ole julkkis. Mitä se kuvitteli saavansa?
(Tämä ihminen on tuomittu rikollinen, samassa talossa sijoitusasunto)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen. Oon itse sitä mieltä, että nyt joka kadunkulmassa laitettavissa ripsisalongeissa liimattavat 2 cm mittaiset hämähäkinjalat eivät kaunista ketään naista. En laitattaisi, vaikka ilmaiseksi saisin. Jo niiden epähygieenisyys, viikkoja yötäpäivää pidettävinä ne keräävät mikrobeja ja dermopunkkeja. t. luomunainen
En minäkään. Enkä käytä meikkiä, kynsilakkaa tai hiusväriä.
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen. Oon itse sitä mieltä, että nyt joka kadunkulmassa laitettavissa ripsisalongeissa liimattavat 2 cm mittaiset hämähäkinjalat eivät kaunista ketään naista. En laitattaisi, vaikka ilmaiseksi saisin. Jo niiden epähygieenisyys, viikkoja yötäpäivää pidettävinä ne keräävät mikrobeja ja dermopunkkeja. t. luomunainen
Mä olen rotunainen
Kenties erilainen
Kuin nuo sata muuta
Jotka tuntenut sä oot
Mä olen rotunainen
Ihan hyvänlainen
En soita sulle suuta
Enkä hankalakaan oo
En ole leidi, enkä missityyppinen
Mä olen nainen vaan, sä vielä huomaat sen
En ole kultturelli, naturelli näin olen minä vaan
En tunne teoksia Dostojevskien
Vaan ihan kummasti, mä herraseuraa saan
Ap pyysi vielä kaikki naapurinsa laittamaan peukut tuohon tekoripsikommenttiin, vaikka minun vuosia kestänyt meikkaamattomuuteni on paikkakunnalla varmasti yleinen tieto. Leikkaan jopa hiukseni itse kotona. Niin läpinäkyvää - ja äärimmäisen säälittävää. Kovaa koulukiusaamistahan tämä. Aikuisia ja jo isovanhempia olette osa. Ihminen eli minä - on/olen rikoksen uhri - ja silti kiusataan vaan. Tyylikästä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin siis oli minun kommenttini. Kuin myös tuo lausunto, jossa totesin, etten koskaan jaa avaimiani; en liioin avaa oveani - paitsi logistiikan ammattilaisille, joilta palvelun kulloinkin olen ostanut sekä sitten etukäteen sovituille huoltokäynneille, kuten juuri eilen asunnossani toteutunut palohälyttimen asennusooperaatio.
*operaatioon livahti tuplaoo, TYPO.
_
Multitaskaan/poljen stepperiä samalla.
_
Lopettakaas nyt pikkuhiljaa nämä trollaamiset.
Kiitos + kivaa lauantaita.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin tunki naapuri yleisavaimella sisälle toisen naapurimme kotiin. Tämä, jonka kotiin ängettiin luvatta sisään sattui vain itse olemaan kotona. Oli suihkussa, eikä siksi tullut avaamaan. Mahtoi olla mukava yllätys rouvalla suihkusta tullessa, kun naapurin ukko seisoo keskellä olohuonetta. Kyllä näitä on.
Olet Ap, älä huijaa.
Minulta muuten ei tuo kommentti: 'ÄÄLIÖ.'
En kirjoita törkeyksiä palstoilla, edes
rikoksen uhrina.
Kirjoititko senkin?
Entä laitoitko peukut nekin itse via VPN?
Saanut täällä +100 yläpeukkua kommentilleni taas hiljattain - kivojen ihmisten ketjussa. On se jänskä homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen rotunainen
Kenties erilainen
Kuin nuo sata muuta
Jotka tuntenut sä oot
Mä olen rotunainen
Ihan hyvänlainen
En soita sulle suuta
Enkä hankalakaan ooEn ole leidi, enkä missityyppinen
Mä olen nainen vaan, sä vielä huomaat sen
En ole kultturelli, naturelli näin olen minä vaan
En tunne teoksia Dostojevskien
Vaan ihan kummasti, mä herraseuraa saan
Tämä Lea Laven tai Paula Koivuniemi-tuotantoa, eikö? Muistan elävästi mummini kuunnelleen tätä rätisevästä mökkiradiosta ala-asteaikoinani. Nostalgiaa..
Dosto on yksi mun suosikkejani, usko tai älä.
Pituus/paino on aika tavalla siellä 'missikategoriassa'. + Ehdottomasti ladyn käytöstavat enimmän osan aikaa.
'When Grace & Elegance meets Stoic'.
Sillä formulalla mä vedän tän tragikoomisen friikkisirkuksen, jota elämäksi kaiketi kutsutaan. ; )
Nyt haisee tosi isosti *paattiosaston manipulointiyritys. Minun silloinen seinänaapurini, reilusti nuorempi, tuolloin työssä päivittäin käynyt mies, ei ole oveani avannut. Sen tiedän aivan satavarmasti. Joku yrittää nyt maalittaa ja mustamaalata. Ei mene läpi.