Trump on fiksu mies !
Ai että minä pidän tuosta raikkaudesta, jolla hän ravistelee meidän turvallista maailmaamme. Häikäilemättömästi ottaa palkakseen kyllä kaiken minkä voi, mutta samalla hänen tukijat saavat palkan vaivoistaan. Tekee maailmasta juuri sellaisen mitä sen pitääkin olla.
1. Jokainen on ITSE vastuussa itsestään. Yhteiskunnan tehtävä ei ole elättää. Jos kompastuu, pystyyn autetaan, mutta kyllä itse pitää tiensä kävellä niillä eväillä mitä on.
2. Maailma tarvitsee johtajia, demokratia on kaiken luovuuden tuho. Yksi johtaja joka sanoo mitä tehdään.
3. Jotta maailmansota vältetään, pitää pelotella. Näin tehtiin väliamerikan kanssa, Gazan kanssa ja Tanskan kanssa. Putinin vuoro tulee vielä, kaikki aikanaan.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Alan tykätä Trumpista, jos hän ottaa ja repii Putinilta perseen irti.
Ei tuu käymään, näyttää siltä että kaikki pyörittää Trumppia mielensä mukaan.
Teknomogulit tekee USAssa mitä huvittaa, Trudeau kun keskusteli Trumpin kanssa lupasi tehdä mitä oli tekemässä muutenkin ja Trump mielissään.
Netanyahu sai tään tyhjentämään Gazaa, mitä Israel on halunnut jo vuosikymmeniä.
Pelolla odotan mitä tulee tapaamisesta putinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu käymään, näyttää siltä että kaikki pyörittää Trumppia mielensä mukaan.
Teknomogulit tekee USAssa mitä huvittaa, Trudeau kun keskusteli Trumpin kanssa lupasi tehdä mitä oli tekemässä muutenkin ja Trump mielissään.
Netanyahu sai tään tyhjentämään Gazaa, mitä Israel on halunnut jo vuosikymmeniä.
Pelolla odotan mitä tulee tapaamisesta putinin kanssa.
Trump lupaa Suomen, Baltian maat venäjälle.