Taas huimaa kamalasti
Kommentit (21)
Mikä syy. Joku lääke, kiertohuimaus, rokote, lihasjumit, kofeiini, stressi, tyyny, joku muu, kaulasuonet, niska? Muillakin ollut joskus, ehkei noin pahaa. Onko kukaan ollut avuksi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy. Joku lääke, kiertohuimaus, rokote, lihasjumit, kofeiini, stressi, tyyny, joku muu, kaulasuonet, niska? Muillakin ollut joskus, ehkei noin pahaa. Onko kukaan ollut avuksi siinä.
Ei sitä syytä lääkärit ole ikinä löytäneet. Vanhemmiten pahentuneet. Mökki menee silmissä ympäri vaikka istuu. On ollut vuosikymmeniä rytmihäiriöitä, nykyään kaikkea turvotusta yms mutta eipä lääkärit mitään sano.
Mullakin oli vuosia sitten pahoja huimaus kohtauksia. Henki haisi aina viinalle ja kaatuilin. Ruokaryypyt otin liian usein kai
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli vuosia sitten pahoja huimaus kohtauksia. Henki haisi aina viinalle ja kaatuilin. Ruokaryypyt otin liian usein kai
En käytä alkoholia.
Onko edes verenpaineet kohdillaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko edes verenpaineet kohdillaan?
Kyllä ne pitäisi olla ok.
Googlaa vestibulaarinen migreeni. Lääkärit ei tunnista tätä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla. Mulla ollut silmävärvekin koko viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama asia kuin se IBS esimerkiksi tai periaatteessa kuin se fibromyalgia koska ei löydy elimellistä syytä varsinaisesti. Hyvin mielenkiintoisia asioita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No varmasti menee lääkäritkin sanattomaksi kun Valis aloittaa litaniansa...
Asenneongelmaa ollut aina, olen tavannut ihan vain pari lääkäriä joita on selkeästi alkanut kiinnostamaan se mitä kerron. Arvostan niitä lääkäreitä, kertoo ammattitaidosta. Jokainen ammattilainen keskittyy asioihin eikä väheksy liiaksi asiakastansa. Viekää viestiä eteenpäin.
Nyt kiinnostaa minua mua myöskin. Mistä ne voi johtua. Välillä istuessa tulee sellainen muutaman sekunnin heite huimaus. En tiedä onko oikea sana. Yhden kerran tuli , että olin lattialla. Kun nousin oli hyvä olo ja verenpaineet oli hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä syytä lääkärit ole ikinä löytäneet. Vanhemmiten pahentuneet. Mökki menee silmissä ympäri vaikka istuu. On ollut vuosikymmeniä rytmihäiriöitä, nykyään kaikkea turvotusta yms mutta eipä lääkärit mitään sano.
Otit CV -injektiot? Lähes kaikki otti joten oletan että otit. Voi auttaa jos koetat poistaa saatanallista teknologiaa jota Jumala vihaa NAC:llä, n.1000 mg pvä. Ainoita valmisteita joka auttaa henk koht jos altistun piikkejä ottaneille tai olen käynyt paikassa joissa sitä jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit CV -injektiot? Lähes kaikki otti joten oletan että otit. Voi auttaa jos koetat poistaa saatanallista teknologiaa jota Jumala vihaa NAC:llä, n.1000 mg pvä. Ainoita valmisteita joka auttaa henk koht jos altistun piikkejä ottaneille tai olen käynyt paikassa joissa sitä jaetaan.
En ottanut yhtään koronarokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤯👈🤯👈🤯👈
Olisko niska ja hartiat jumissa? Fysioterapia tai hieronta voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko niska ja hartiat jumissa? Fysioterapia tai hieronta voi auttaa.
En oikein usko, kun nykyään on tuo silmävärvekin.
Millä tavalla: keinuuko vai kiertääkö koko maailma ympäri 10 kertaa sekunnissa? Jos jälkimmäinen, googlaa hyvälaatuinen asentohuimaus. Siihen voi saada liikesarjoilla apua.