Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotosta...

Vierailija
05.03.2007 |

Mun vaimo EI ota suihin vaikka olis saunapuhdasta melaa tarjolla. Mitä tehdä? Mies 33-v.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko sinä itse vaimollesi suuseksiä?

Jos annat, voisit yrittää jutella asiasta vaimosi kanssa. Jos et anna, siinä varmaan sitten vastaus...

Vierailija
2/21 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena tajua naisia, jotka pihtaa tai jos sitten pihtaavat tavaraansa, niin pitäisivät sitten edes miehensä tyytyväisenä jollain muulla keinolla jos ei sitä pimpsiä anna...ottasivat edes suihin!

Minun suurin pelkoni (yksi suurimmista)oli raskaaksi tuloni jälkeen se, että miten meidän seksielämän käy..kuvittelin sen loppuvan kuin seinään, ei ei ei..

Itse rakastan ottaa mieheltäni suihin ja yllättää hänet mitä erikoisimmilla hetkillä tekemällä hiukan " hyvää" ...eipä ole paljoa valittanut, vaikka minua ei joka ilta huvita. Johtunee tästä raskuden aiheuttamasta hormoonien myllerryksestä. Joku viikko sitten naidaan joka päivä ja " kilometritolkulla" ;).. ja seuraava viikko saattaakin sitten mennä vain parin aktin voimin.

Mut ottakaa naiset suhin pitäkää miehenne tyytyväisenä kaikin puolin muutenkin...ja juu, elkää napisko kaikesta turhasta. Meillä ainakin naidaan ja nauretaan, ja eipä ole ollut liitossa karikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset opetetaan tarroilla potalle. Miksei rouvaa poskeen ottoon timanteilla?

Vierailija
4/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea kysymys kuuluisi että kuinka tuollainen on joutunut vaimoksi asti.. Minä en ainakaan elä viikkoakaan ilman kunnon suihinottoa.

M40

Vierailija
5/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ankeeta. Hiosta vähän ja lahjo. Kerro kuinka nautit siitä. Tee vastapalvelukseksi jotain mistä hän nauttii.

Taktiikalla pikkuhiljaa eli " pää kamelin teltaan, niin kohta on koko kameli teltassa) ensin jos hän suosuisi nuolemaan, niin tietty kynnys on jo ylitetty, sitten seuraavalla kerralla ottamaan vähän suuhun jne...

Vierailija
6/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama vaikka olisi kuinka saunapuhdas. Viisas vaimo sinulla.....

Vierailija
7/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jossain vaiheessa sitä melaa lipoo ehkä joku toinen nainen mutta sehän on sitten sen ajan murhe. hyvällä suuseksillä saa miehen ihan pois tästä maailmasta, on se sellaista taikuutta parhaimmillaan. minä ainakin olen kuin perässä vedettävä koiranpentu pitkän aikaa kun on hyvin hoideltu...

M40

Vierailija
8/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aivan sama vaikka olisi kuinka saunapuhdas. Viisas vaimo sinulla.....

'

Otatko munan käteesi? Hyväksyisitkö miehen paremmin ilman pippeliä?

Vierailija
9/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan erittäin mielelläni suihin koska nautin siitä että mies nauttii.

Vierailija
10/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jep! Miten sinuun saa yhteyden? Haluun saada ja on ihana antaa...

Vierailija
11/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ymmärrän jos mies kokee pettymystä siitä, ettei nainen halua suuseksiä antaa.

Vierailija
12/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut joskus likainen haiseva muna jota joutunut imemään, tai ottanut mällit suuhun, joka ollutkin sitten kamalaa. Tai jos ei vaan tiedä miten otetaan suihin eikä kehtaa sitä paljastaa...

Vierailija
13/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellaisesta naisesta on voinut tulla vaimo joka ei ota suihin jos mies kuitenkin haluaa/tykkää että häneltä otetaan suihin. Miksi on siis menty naimisiin, tuskin se on ottanut seurusteluaikoihinkaan poskeen.

Tai jos mies ei tykkää nuolla ja nainen siitä tykkää niin eikö nuo asiat juuri huomata seurusteluvaiheessa. Jos seksi on jo alussa tylsää/huonoa niin ei se pidemmässä juoksussa kyllä parane.

Vierailija
14/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa suihin yms. Mutta sitten ajan kanssa seksi kuivuu kasaan, kunnes sitä ei ole lainkaan. Vähä vähältä seksistä on tippuneet pois mm. suihinotot ja kaikki lähetyssaarnaajasta poikkeava. Myös esileikki, lähinnä siksi ettei nainen halua.

Vierailija
15/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaan rakastella kauan. Mut parasta on kun otetaan yhtä aikaa suihin..... Jeps!!!!!

Vierailija
16/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan ottaa kovan kalun suuhun ja imeä hitaasti ensin ja härnätä kauan... Ja lopulta katsoa miestä silmiin ja ottaa nesteet suuhun tai kasvoille..aah

Vierailija
17/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan suuseksiä niin paljon! Nyt on ihana mies, joka kyllä nuolee! Ja itse otan suihin.

Vierailija
18/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystävältäni että miten joku ei tykkää suihinotosta.

Eilen just otin mieheltä suihin, kauan ja nautinnollisesti... se on niin ihanaa.. nähdä kun toinen nauttii..

hyväillä, nuolla, hivellä, upottaa suuhun kokonaan, välillä vaan vähän.. ai että.. koko päivän mennyt itsellä hyviä kylmiä väreitä eilisestä, vaikkei tapahtunut muuta kuin tämä suihinotto.. mies oli väsynyt, mutta suostui silti suihinottoon ;) olin jo koko päivän sitä miettinyt että tulisipa jo, ei siis asuta yhdessä.

Ei ollut vaikeaa tämä ylipuhuminen ;)

Vieläkin muistan kun toinen oikein tärisi nautinnosta kun laukesi suuhuni... ahh, niin ihanaa... kyllä jää naiset paitsi paljosta jos eivät ota suihin..

Vierailija
19/21 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
20/21 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä olet mennyt naimisiin naisen kanssa, joka ei ota suihin, jos suuseksi kerran on itsellesi niin tärkeää?