Aloin käyttää levitteenä hummusta leivän päällä ja jäin koukkuun. Tosi hyvää, paljon proteiinia ja hyviä rasvoja. Kevyempää kuin voi.
Ainoa miinus että täytyy käyttää paketti 1-2 viikon sisällä avaamisesta.
Kommentit (48)
En tiennytkään että 4g/100g on pAlJoN pRoTeiIneJa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin hummus on kyllä hyvää.
Hummus tehdään oliiviöljyyn ja ainoastaan oliiviöljyyn. Toivottavasti se saa EU:n alkuperämerkinnän, niin loppui tuollaisten auringonkukkaöljypaskojen nimittäminen hummukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole 16 grammaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole 16 grammaa
Max 7 g. Huonoa proteiinia.
Leivän päälle laitetaan juustoa. Monipuolinen ja terveellinen raaka-aine, jossa on proteiinia jopa 30 g / 100g.
Ja juustoleivän kun olet syönyt, olet syönyt RUOKAA, et jotain napostelua.
Puhut paljosta proteiinista etkä pysty yhtä pientä hummuspurkkia syömään KAHDESSA viikossa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin hummus on kyllä hyvää.
Kunnes tulee se takaisinveto pilaantumisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa miinus että maistuu kissanvitulta ja tuntuu suussa kissanvitussa olleelle kissanhiekalle. NAMNAM.
Kuunnelkaa kun asiantuntija puhuu päivittäisten kokemusten perusteella.
en minä vaan osais tuollaista sanoa kun ei ole tullut maistettua.
Vierailija kirjoitti:
Onnea munuaiskiville joita saat hummuksen oksalaateista!
Sinä et tiedä oksalaateista tai munuaiskivistä mitään.
kerran ostin, olipa pahhaa, tosi pahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä oksalaateista tai munuaiskivistä mitään.
Enkä aio tietääkään niin en oksalaattipitoista paskaa - kuten hummusta - suuhuni mätä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa miinus että maistuu kissanvitulta ja tuntuu suussa kissanvitussa olleelle kissanhiekalle. NAMNAM.
Tuota noin. Mistä tiedät? Ei kai kodissasi ole kissoja? Eläintensuojelu kysyy..
Vierailija kirjoitti:
kerran ostin, olipa pahhaa, tosi pahaa!
Se on niin siitä kiinni, et mitä on oppinut syömään. Oli minustakin hummus ennen pahaa, mutta nykyään kun olen tottunut, niin ihan parasta leivänpäällistä 😋
Se on hyvää kaiken kanssa. Itse teen kaikenlaisia mössöjä ja paino tippuu
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät nuo maut? Voiko tehdä itse esim. herneistä, että olis kotimaista?
Vierailija kirjoitti:
Joo, koko lähi-itä kärsii tietysti jatkuvista munuaiskivistä. Ja niihin romahti tietysti se Rooman valtakuntakin 🙄.
Ootkohan mun mies, kun just tällä viikolla ostettiin ekaa kertaa hummusta levitteeksi :D.
Hummusta vastaavaa saat, kun blenderöit vähän kanaa ja lisäät hieman persiljaa. Toki pitää syödä melko pian, koska kana pilaantuu nopeasti, mutta on oikeasti terveellistä ja valkuaispitoista! Joskus laitan joukkoon keitettyä kananmunaa, niin on vielä ruokaisampaa.