Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan selville, onko naapuri, jota en tunne, hengissä?

Vierailija
05.03.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita ensihädällä vessahätää.

Vierailija
2/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menet samaanaikaan naapurin ovelle poliisien kansssa. Jos naapuri tulee avaamaan oven, niin hengissä on. Itse liukenet sitten vähin äänin pois paikalta.

Vierailija
4/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on vaan matkoilla ja unohtanut valot päälle? Siinä on selittämistä kun poliiit murtaa oven auki ja löytää vain tyhjän asunnon...

Vierailija
6/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kysypä niiltä tuttaviltasi sitten!

Vierailija
7/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi päättelen kun kerran on kuolemassa vakavaan sairauteen. Tuttavani tietää tapauksen.

ap

Vierailija
8/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan tuttavien kautta kuullut että olisi kuolemassa, enkä ole nyt aikoihin nähnyt, siksi mietin

Odotako sen naapurin kuolemaa ? Rahan kiilto silmissä. Ketä et ole aikoihin nähnyt ? Naapuria vai tuttua ? Kysy siltä naapurilta, onko kuollut vai valehteleeko tuttus.

Vierailija
11/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä vähän ihmisenä on toisesta ihmisestä huolissaan, vaikkei tätä tuntisikaan.

ap

Vierailija
12/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että jos siellä on valot päällä koko ajan tai radio yötä päivää kuuluu tms. Mutta oletkin siis tosiaan vain utelias etkä huolissasi. Voithan virittää ansa ja laittaa mainoslehtisen puoliksi postiluukkuun: jos se häviää siitä, naapuri on hengissä.

Vierailija
13/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienevätkö sitä samaa sakkia, jotka sitten tuohduksissaan täällä ihmettelevät, miksei KUKAAN välittänyt, kun joku yksinäinen ihminen tosiaan löytyy kotoaan kauan sitten kuolleena.

Ja miten kukaan rahallisesti hyötyisi ventovieraan naapurin kuolemasta?

Vierailija
14/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisitte jo aiemmin huomanneet lauseen; kai sitä on ihmisenä huolissaan toisesta ihmisestä.

Mutta on se hienoa, kun tällä palstalla tiedetään ventovieraiden ajatukset ja motiivit paremmin kuin asianosainen itse.

Kai te sitten osaatte arvon meediot vastata itse kysymykseenkin?

Miettikää itse jos olette tottuneet näkemään jonkun ihmisen päivittäin. Sitten yhtäkkiä ette ole nähneet viikkokausiin. Tiedätte että ko. ihminen on vakavasti sairas ja kuolemassa siihen.

Ettepä te tunnevammaiset psykopaatit tietenkään edes huomaisi mitään...

ap

Vierailija
15/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hoitonsa vuoksi hoidossa ja on ainakin näitä tuttavia jotka tietävät sairaudesta. kysy nyt ekaksi niiltä tuttuilta mitä naapurille kuuluu ja jos eivät hekään ole nähneet häntä pitkään aikaan eikä naapurilla tosiaan ole ketään läheistä, soita sitä ovikelloa.

Jos taas olet enemmän utelias kuin huolestunut, niin seurakunnat julkistavt kuolleiden jäsentensä nimet. Sitä kautta voi etsiä naapuriasi.

Vierailija
17/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. tyyppiä nähnyt aikoihin vastaan tulevan. Voi tosiaan olla että on sairaalassa. En tiedä teistä, mutta mulle tällaisesta tulee jotenkin tyhjä olo...

ap

Vierailija
18/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, utelias voi olla ihan hyvällä tavalla. Pointti tässä tapauksessa on vain se, yritätkö jotenkin auttaa tätä naapuria vai haluatko vain tietään, onko hän elossa. Jos haluat vain tietää, malta vähän aikaa, kyllä se selviää ennen pitkää. jos epäilet että naapuri makaa hengettömänä asunnossaan, soita ovikelloa!

Vierailija
19/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/23 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lainaat jotain

-kysyt jotain (kenties asumiseen liittyvää)

-ilmoitat että aiot pitää bileet ja pahoittelet etukäteen mahd. häiriötä

....jne