Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 52-v ja en ole koskaan harrastanut mitään

Vierailija
06.02.2025 |

Vapaa-aika on kortilla ja se vähäinenkin menee valitettavasti sohvalla lämpimän peiton alla, villasukat jalassa teetä juoden ja kännykkää selaten

Sen mitä muistan elämää taaksepäin niin aikalailla aina mennyt elämä "ihmetellessä" ihan siis oon nuorenaki vaan saatrannu sängyllä loikoilla ja miettiä. Mutta aktiivinen en ole koskaan ollut ja sekös tässä iässä harmittaa!

Ja kyllä enpä ole kummoista esimerkkiä nuorille aikuisille lapsilleni antanut. Tämäkin mua harmittaa suunnattomasti.

Nyt pitäs keksii sit jotain harrastuksia,tekemistä vapoa-ajalle,koska näin ei voi elämä jatkua 

Mutta mitä helkattia mä alan harrastamaan ku mikään ei kiinnosta!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikäään pakko harrastaa. Itse olen samanikäinen, nuorempana harrastanut vaikka ja mitä, mutta enää ei nappaa. Ja se on ihan ookoo niin. 

Mutta jos jotain harrastusta haluat, niin onhan niitä ainakin kaupungeissa tarjolla. Kansanopistoissa voi opiskella monenlaista kielistä kokkaukseen ja soittamiseen ja laulamiseen. On erilaisia kuntosaleja ja ryhmäliikuntapaikkoja ja kävely- ja juoksuporukoita. Käsityö- ja nikkarointiryhmiä jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän