Terveellinen herkkusi?
Mitä terveellistä syöt kun haluat napostella/herkutella?
Oma terveellinen herkku on: ruisleipä sulatejuustolla ja paprikalla
Kommentit (563)
Kovin moni asia tässä ketjussa ei kyllä ole terveellistä. Ei myöskään aloittajan tuorejuusto.
Jossain vaiheessa rakastin naposteluporkkanoita. Saatoin syödä kokonaisen pussillisen. Nyt en ole vähään aikaan ostanut, kun lähikauppa ei myy mun merkkiäni.
Jos leffailtaa vietän tai urheilua katson, usein dippailen kurkkua ja selleriä kermaviilidippiin. Ja juu, dippi ei terveellistä, mutta tuoreet kasvikset sentään terveellisempiä kuin perunalastut.
Ja ikuinen herkku aina ja kaikkiin tilanteisiin on tee! Kylmänä tai kuumana, pussista tai irto, lukemattomia suosikkeja.
Itse tehty hedelmäsalaatti on herkkua ja terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma jäätelö.
Oisko yhdys sana, oisko?
Etkö itse tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma jäätelö.
Oisko yhdys sana, oisko?
kerma jäätelö
Oisko yhdys-sana?
Vierailija kirjoitti: Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Kävely tekee hyvää.
Omatekemä vanilja tyrni kerros kiisseli. Vaniljakastike ja tyrni kiisseli päällekkäin.
Ole ystävällinen ja hengitä syvään.
Opettele käyttämään välimerkkejä
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.
Mandariini, viinirypäle, vesimeloni, tuorekurkku, maustekurkku, päärynä
Pannulla paistetut tomaattiviipaleet, päälle mustapippuria. Tarjoillaan pääruoan lisukkeena.
Tuoreet kirsikat, kotimaiset tuoreet mansikat, kypsät tummat perinnekarviaiset suoraan puskasta.
Joku laidutushullu tai painonvartija tuli tänne ehdotuksineen, kuten sardiinit tai omena.