Terveellinen herkkusi?
Mitä terveellistä syöt kun haluat napostella/herkutella?
Oma terveellinen herkku on: ruisleipä sulatejuustolla ja paprikalla
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma jäätelö.
Oisko yhdys sana, oisko?
- No, jokainen saa elämäänsä sisältöä tavallaan, sinä vahdit pakonomaisesti yhdyssanoja. Saatko pää särkyä: minulla on jalka lamppu makuu huoneessa ja vaate kaapissa on paita puseroita ja alus asuja.
Kuivatut taatelit, olen vasta äskettäin löytänyt ne.
Iholle parempi kuin suklaa.
Wasabipähkinät, banaanilastut, mango, mandariini, maustettu popcorn, nachot, kurkut ja porkkanat hyvän dipin kanssa. Nää on siis itselle terveellisiä koska muuten napostelisin suklaata :)
Hedelmä-marjasalaatti.
Sekä itse tehdyt erilaiset smoothiet.
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nuo lakut https://www.vitamiini.org/parhaat-terveelliset-herkut/ ihan lemppareita ja vielä terveellisiä
Kaloreita kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vauhkoat? Ketju koskee terveellisiä herkkuja.
Joita ei ole tässä ketjussa. Ravitsemustuntemus nolla.
70% tumma suklaa päivittäin nautittuna.
TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Roquefort Papillon Noir, A.O.P. juustoa (20g) Pirkka hapankorpun päällä (5,5g) josta tulee noin 100 kcal. Kolme vie nälän yli kahdeksan tunnin ajaksi, soveltuu siis hyvin niin laihduttajalle kuin painonsa hallitsijalle.
Kyllä huomaa ette kiikkustuolista paljon nouse.
Vierailija kirjoitti:
Kuivatut taatelit, olen vasta äskettäin löytänyt ne.
Iholle parempi kuin suklaa.
Mutta ei sydämelle.
YouAreMe kirjoitti:
Wasabipähkinät, banaanilastut, mango, mandariini, maustettu popcorn, nachot, kurkut ja porkkanat hyvän dipin kanssa. Nää on siis itselle terveellisiä koska muuten napostelisin suklaata :)
Tutkimusten mukaan ihmiset jotka syövät suklaata ovat terveempiä kuin ne jotka eivät sitä ollenkaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmä-marjasalaatti.
Sekä itse tehdyt erilaiset smoothiet.
Smoothiet ovat sama kuin vetäisit limsaa.
Normiporkkana on hyvää mahdollisimman hienoksi raastettuna, mutta yleiset markkinoilla olevat raastimet jättää liian karkeaksi, eivätkö ne valmistajat ymmärrä tätä, koska luulisi ettei ole kummoista kehitellä raastinta porkkanoille, se laattkkoraastimen kapeassa kyljessä oleva on sinänsä varsin sopiva, mutta olisi käytännöllisempi vähän isompana pintana.
Vierailija kirjoitti:
Normiporkkana on hyvää mahdollisimman hienoksi raastettuna, mutta yleiset markkinoilla olevat raastimet jättää liian karkeaksi, eivätkö ne valmistajat ymmärrä tätä, koska luulisi ettei ole kummoista kehitellä raastinta porkkanoille, se laattkkoraastimen kapeassa kyljessä oleva on sinänsä varsin sopiva, mutta olisi käytännöllisempi vähän isompana pintana.
Tästä tuli mieleen, että talvella tein pari kertaa tuorepuuroa, johon tuli tosi hienoksi raastettua porkkanaa, appelsiini puristettuna ja hedelmäliha pusertimesta mukaan, kaurahiutahiutaleita, kaakaojauhetta ja maapähkinävoita. Kävi kyllä herkusta, mutta sen porkkanan raastaminen hienoksi oli kyllä työlästä käsiraastimella ja sitten sen mössön kaapiminen raastimen terien vierestä puuropurkkiinkin oli oma hommansa. Ajattelin, ettei tuohon sovi karkeampi raaste, joka taas salaatissa on mulle ihan hyvää.
mitä tässä siis nyt on ideana?