Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö kumpaa sukupuolta olet?

Vierailija
06.02.2025 |

Ihmisillä on vaikeuksia itsensä kanssa eivätkä usein tiedä ovatko miehiä miehen vartalossa,naisia miehen vartalossa,lampaita suden vaatteissa tai ovatko ihmisiä lainkaan, mutta kuitenkin olettavat minun tietävän ja tänään sain melkein korvilleni kun avasin yhdelle naisen vartalossa elävälle miehelle oven ja vaistomaisesti kutsuin häntä rouvaksi.

Se minkä tästä episodista opin, on se, että en enää milloinkaan avaa kenellekään ovia tai ole yhdellekkään ihmiselle avuksi. Mistä ihmeestä enää voi erottaa naisen miehestä tai toisinpäin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole herrasmies. Sen aika on jo ohi.

Vierailija
2/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en ollut ihan varma mitä sukupuoli tarkoittaa ja olin ihan vain ihminen. Murrosiässä tajusin että olen tyttö. Koska oli hoikka ja lyhyttukkainen minua luultiin koko ajan pojaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kuulu eikä saa mitään ovia availla! Oletko kuullut mitään " vahvasta itsenäisestä naisesta joka ei tarvitse miestä mihinkään"? 

Vierailija
4/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille perinteiset arvot kelpaavat vain treffeillä ym muissa tilanteissa joissa tarvitsee maksaa jotakin jostakin. Se asia ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Mies maksaa aina. Siitä tietää kumpaa sukupuolta henkilö edustaa kun tulee aika avata lompakkoa ja maksaa..

Se on se juttu.

Vierailija
5/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tiedän.

En teille sitä kerro.

Vierailija
6/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ehkä..tyttö!

- Frans Frangén

Vierailija
7/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille perinteiset arvot kelpaavat vain treffeillä ym muissa tilanteissa joissa tarvitsee maksaa jotakin jostakin. Se asia ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Mies maksaa aina. Siitä tietää kumpaa sukupuolta henkilö edustaa kun tulee aika avata lompakkoa ja maksaa..

Se on se juttu.

Viimeksi tarjosin miehelle viinit ja pastat treffeillä, kun itse hänet kutsuin. Kannattaa olla mies, jolle nainen haluaa tarjota. Hän maksoi kyllä sitten takaisin luonnossa.

Vierailija
8/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille kuulu eikä saa mitään ovia availla! Oletko kuullut mitään " vahvasta itsenäisestä naisesta joka ei tarvitse miestä mihinkään"? 

Joo ei se ovi paljon paina. Jos luulit että ovet painaa niin paljon ettei niitä naisten voimilla avata.

Vierailija
9/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia on vain yksi: nainen. Kaikki muu on mielisairautta.

Vierailija
10/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se juttu.

Ei ole ikinä miehet maksaneet mitään. Tuollaisesta kirjoituksesta kun sinäkin nyt teit niin tietää ettet ole ikinä yhtäkään naista tavannut, korkeintaan äitisi.

Vierailija
11/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, nainen ja sellaisena tulen aina pysymään.

Vierailija
12/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä sanoa kumpiko niistä kahdesta. Määrittely on kuulemma nykyään vaikeaa ellei jopa mahdotonta.

Vierailija
13/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Rakastan, kun mies avaa minulle oven. 

Vierailija
14/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, ja syntynyt naisena. Pienenä halusin ja toivoin olevani poika. Olin myös pitkään ns." Poikatyttö". Olen tyytyväinen, kun elin sitä, enkä nykyaikaa. Joku olisi saattanut määrätä mulle hormoniblokkerit. Se olisi ollut väärin. Olen siis ylpeästi nainen, vaikka lapsena ja murrosiässä tunsin toisin. 

Vierailija
15/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksestä päätellen voisin olla uros.

Vierailija
16/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt, kasvanut ja elänyt naisena naisen ruumiissa. Umpihetero. Arvostan "vanhoja hyviä tapoja" miesten puolelta mutta en maksata heillä mitään. 

Vierailija
17/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen, ja syntynyt naisena. Pienenä halusin ja toivoin olevani poika. Olin myös pitkään ns." Poikatyttö". Olen tyytyväinen, kun elin sitä, enkä nykyaikaa. Joku olisi saattanut määrätä mulle hormoniblokkerit. Se olisi ollut väärin. Olen siis ylpeästi nainen, vaikka lapsena ja murrosiässä tunsin toisin. 

Sama täällä, olin poikatyttö, käytin isoveljeni vaatteita jotka jäivät hänelle pieneksi ja jossain vaiheessa itseasiassa jopa vihasin sukupuoltani niin paljon että halusin olla poika. Toivoin olevani sitä ja sitä vihaa kesti niin pitkään kun kävin murrosiän kaikki kehon muutokset läpi ja aivotkin siinä samassa alkoivat hiljalleen hyväksymään kehoni ja sukupuoleni sellaisena kuin olen. Jos nykyaikana kävisin tuota samaa läpi, minulle olisi varmasti jotain kautta laitettu hormoniblokkerit päälle ettei kehitystä tapahdukaan... onneksi näin ei ole ja olen nainen, nykyään pidän kehostani ja sukupuolestani.

Vierailija
18/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi päätellä katsomalla kalsareihinsa, jos muuten ei tiedä. 

Vierailija
19/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärää

Vierailija
20/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En - olen asiasta nyt ihan sekaisin! Sukupuolisekoilen ja tuumailen asiaa päivät pitkät! Ahdistelen ja mietin pitäisikö aloittaa jormonihoidot ja elinvaihdot! Välillä karjaisen WOKE - ja sitten taas sukupuolisekoilen ja mietin elintäni! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme