Mitä liikkuu 35-45 -vuotiaan naisen päässä?
Nainen, joka on deitti-appissa vaatimuslistan kanssa ja haaveilee lapsista & perheestä.
Eikö siinä vaiheessa mietitytä, että ehkä se juna - ja ne potentiaaliset miehet - meni jo?
Näitä on muuten paljon.
Kommentit (22)
Miksi semmoisia miettisi, kun kerran vielä on mahdollista hyvinkin hankkia lapsi tai jopa pari. Tosi moni hankkii nykyään ensimmäisen nelikymppisenä. Ja jos ei miestä löydy, niin moni hankkii sitten yksin sen lapsen. Näin itsekin tein, kun totesin lopulta että mulle on tärkeämpää saada edes yksi lapsi, kuin se onko mulla miestä vai ei.
Säälittävä yritys säikytellä naisia ottamaan ap:n kaltainen surkea miehenkuvatus taakaksi ja vahingoksi.
Joku kasariheviriffi liikkuu tällä hetkellä.
"Eikö siinä vaiheessa mietitytä, että ehkä se juna - ja ne potentiaaliset miehet - meni jo?"
Itse 38 ja tällainen lapsista haaveilija. No, voihan se joskus mietityttääkin, mutta haaveestani en aio luopua ennen kuin jos vaihdevuodet pakottaa. En yleensäkään ole luovuttaja, joka heti vaikeuksien tullen vaan luovuttaa ja toteaa ettei onnistu, en ole sitä ollut missään asiassa enkä ole tässäkään asiassa. Yritän toistaiseksi siis löytää miestä, jolla olisi samanlaisia haaveita, mutta jos en parin vuoden sisään löydä, hankin lapsen yksin. Eli en ole mitenkään epätoivoinen löytämään miestä.
Ylijäämänainen, joka ei tule saamaan enää miestä ja lapsia. Sille on syynsä, miksi on näin käynyt.
Ei tuossa iässä vielä ole juna mennyt. Kun ikää on yli 50-vuotta sitten on juna mennyt lapsenteon osalta, mutta ei miehenetsimisen.
Tiedätkö ap siellä on paljon myös miehiä, joilla on vasta tuossa iässä fiilis että voisi asettua aloilleen ja perustaa perheen. Ei se ole vain naiset, joista monet nykyaikana viettää täyttä elämää muiden asioiden kuin perheen parissa aika pitkälle aikuisuuteen, miehiä on ihan samanlaisia. Joten nämä keski-ikäistyvät pariutujat ja lasten haluajat voivat löytää toisensa oikein hyvin, ja usein saada toteutettua perhehaaveensa. Ei tarvitse tyytyä johonkin tyyppiin, jolta voisi saada vain parisuhteen mutta lapsihaave olisi kuopattava.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä yritys säikytellä naisia ottamaan ap:n kaltainen surkea miehenkuvatus taakaksi ja vahingoksi.
Hyi, en koskisi suomalaiseen naiseen edes tikulla. -AP
Nyt siis tiedämme. Miesvihaa ja itsepetosta. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ongelmasi sitten siis oli? Sekö että isä hylkäsi, ja ainoa tapa täyttää se aukko on häiriköidä ja haukkua tuntemattomia?
Meillä 35-45-vuotiailla lapsettomilla ja lasta toivovilla naisilla on libido kohdillaan. Vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämänainen, joka ei tule saamaan enää miestä ja lapsia. Sille on syynsä, miksi on näin käynyt.
Joo, mun tapauksessa lähinnä uraan keskittyminen ja tässä muutamat viimeiset vuotta yrittäjyys. Ajattelin tosi pitkään, etten koskaan miestä tai lapsia haluakaan, että mun panokseni tälle maailmalle tapahtuu ammattini puitteissa. Nyt vaan on alkanut biologinen kello muistutella itsestään, ja sanoa, että ei se ole joko tai, että nyt kun yrityskin pärjää ilman omaa jatkuvaa kovaa panostusta, niin voisin saada sekä uran että perheen.
- 7
Äitini oli syntyessäni 39v. Isäni 40v.
Eikä olleet lapsuuteni aikana mitenkään poikkeuksellisen iäkkäät vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei nyt lähde tämä kiukuttelusi, mene tekemään toimeentulotukihakemus niin ehkä tulee parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei nyt lähde tämä kiukuttelusi, mene tekemään toimeentulotukihakemus niin ehkä tulee parempi mieli.
Opettele itse tekemään hakemus, ja lopeta verorahoillani loisiminen. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ongelmasi sitten siis oli? Sekö että isä hylkäsi, ja ainoa tapa täyttää se aukko on häiriköidä ja haukkua tuntemattomia?
Ei mulla ole mitään ongelmaa. En ole yli-ikäinen, lapseton femcel.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap siellä on paljon myös miehiä, joilla on vasta tuossa iässä fiilis että voisi asettua aloilleen ja perustaa perheen. Ei se ole vain naiset, joista monet nykyaikana viettää täyttä elämää muiden asioiden kuin perheen parissa aika pitkälle aikuisuuteen, miehiä on ihan samanlaisia. Joten nämä keski-ikäistyvät pariutujat ja lasten haluajat voivat löytää toisensa oikein hyvin, ja usein saada toteutettua perhehaaveensa. Ei tarvitse tyytyä johonkin tyyppiin, jolta voisi saada vain parisuhteen mutta lapsihaave olisi kuopattava.
Onhan ne jämät jäljellä molemmista leireistä.
nosto