Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin myyjät eli farmaseutit yrittävät pelotella kaikesta hysteerisesti!!!!

Vierailija
06.02.2025 |

laitoin eilen itse ompeluneulalla reiän korvasta läpi eikä tuntunna miltään ja löysin vanhan hoitokorviksen. laitoin sen siihen ja ei ole kipeä. Joko tänään tai huomenna voin laittaa normikorviksen eli rinkulan kun tuo hoitokorvis näyttääpi ihan homolta?

ja joko huomenna voin mennä uimaan ja saunaan? eikai tuota nyt viikkoja tarvii pitää?

apteekissa ne apteekin tytöt oli ihan kauhuissaan kun sanoin että aion itse rei ittää korvani ja sanoivat peloissaan että ole sitten huolellinen ja suositellaan että menet ammattilaiselle (maksaa 25 e per korva), sanoin etten maksa sellaisesta 25 e

mikä tätä kansaa vaivaa? joku superhygienia ja paniikki. Syksyllä kyselin voidetta ja hiomavälöinetta pahasti haljenneisiin jalkapohjiini, no sellaisia monen kympin leluja ne yritti myydä ja kun sanoin että ajan ne sitten kulmahiomakoneella ja santapaperilla tasaiseksi, niin siitä syntyi taas kauhea paniikki ja pelko, että "kannattaa mennä ammattilaiselle jalkahoitajalle, voi tulla tulehdus!"

no hioin ne jalkapohjat kulmahiomakoneella eikä ole 4 kuukauteen halkeilleet sen jälkeen enkä ole tarvinnut rasvaa. Mikä tätä kansaa vaivaa? joku lääketieteellinen hyperpaniikki?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansaa ei vaivaa mikään. Ongelma on sinulla. Jos aiot itse tehdä itsellesi asioita, vastuu on yksin sinun. Jos korvasi tulehtuu niin että saat verenmyrkytyksen ja pahimmassa tapauksessa kuolet siihen. 

Minäkin hoidan itse jalkani, mutta käytän siihen suunniteltuja välineitä. Reiitin myös itse korvani ja käytin siihen suunniteltuja hygienisiä kotikäyttöön tarkoitettuja välineitä ja pidin huolta hyvästä hygieniasta. Mikään ei tulehtunut. Ystäväni käytti parsinneulaa korvansa reiitykseen ja päätyi teholle.

Teholle?!?

Vierailija
22/24 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään tiedä, että verenmyrkytykseen voi nykyaikanakin kuolla. Omapa on elämäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin työntekijät:

- apteekkari eli omistaja

- farmaseutti, ammattitaitoinen lääketiedon asiantuntija

- tekninen apulainen (usein kassalla, ei saa antaa lääketieteellistä neuvontaa)

Vierailija
24/24 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko noihin humpuukilääkäreihin, eilen laitoin sen reiän neulalla korvasta ja jonkin vanhan hoitokorun, tänään kävin jo saunassa ja uimassa. hyvin se menee. amen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä