Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako yksityinen kansalainen pyynnöstä poliisilta toisen yksityisen ihmisen rikosrekisteriä?

Vierailija
05.03.2007 |

Tilanteet itselläni pikkase tukalat, kun exä " härnää" minua!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kyse jostain oikeudenkäyniti yms. jutusta, sitten kait vanhatkin synnit saa kaivaa esiin. Mutta ei nyt vaan omaksi ilokseen?

Ainakaan, meillä, kun työnantajan ominaisuudessa kyselen ihmisten rekistereitä SUPOsta ja paikallispoliisista, mulle kerrotaan vaan se, onko rikosrekisteriä vai eikö ole, ja mä olen firman ainoa, jolle poliisi niitä tietoja antaa edes tossa mittakaavassa...

Vierailija
2/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka testata, jos et usko ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä katkerana kun mulla uus mies, ero astuu lainvoimaan kk:n päästä, uhkaa mua nyt oikeudenkäynnillä, syytteenä julkinen aviorikos (?) ja meinaa hakee lapsen huoltajuutta kun näki viikolla yhden kerran tän uuden baarissa viikolla! Millähän mun huonouteni osoittaa? V***n vaikeeta tää on! Kun vaan ny pääsisin irti tuosta exästä kokonaan, meinaa sitkeesti manipuloida elämääni!

Eli jos saa jostain ko. miehen rekisterin, onko sen luovuttanut poliisiviranomainen tehnyt virkavirheen? Kuka täs on vahvoilla? Uudella miehellä ei oo rekisteriä!

Vierailija
4/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä olin kun tuon uhkauksen luin, kunha koittaa manipuloida! Eihän oikeuslaitos muuta ehtis tekemäänkään kuin puida ko. asioita! Taitaa olla vaan niin hiton katkera siitä, et mulla menee hyvin ja elämä on pitkästä aikaa elämisen arvoista!