Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustunut varakkaaseen, suhde idulla, miten peittää ahneutensa?

Vierailija
04.02.2025 |

Yhteisessä harrastuksessa tutustuttiin ja kävi oikeastaan sattumalta ilmi että kiinnostus ihminen satumaisen varakas mittapuillani, äveriäa miljonääri jonka omaisuus vähintäänkin kymmeniä miljoonia!

Pakko myöntää että alan tottua ajatukseen rahoista MUTTA olin kiinnostunut hänestä jo ennen tietoa miljoonista Ja hän tietää sen! Tuntuu että valtavat rikkaudet käden ulottuvilla ja miltä loppuelämä tuntuu jos menee syvemmäksi ja tyssää sitten? Lisäksi kiinnostaa kaikki sellainen että missä asuisimme ja miten, ehkäpä Välimerellä huvipurressa?

Miten erottaa sydämessään aidot tunteensa rikkuksien kimalluksesta- toisaalta tuo rikkaus oleellinen osakin tuota toista ja ainahan on otettava koko paketti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole normaalisti. Älä ainakaan avaudu, että toisen rahat häiritsee sinua. Minä olen tehnyt sen virheen. Toisaalta siinä oli sellainen, että asuimme eri maassa ja minua jännitti paljon hänen näkemisensä. 

Vierailija
2/2 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko oli rikas mies jo tavatessani nykyisen vaimoni vuosituhannen alussa. Ei se vaikuttanut elämäämme silloin, eikä se vaikuta minun elämään tänä päivänäkään. Vaimo sen sijaan tekee puolikasta työpäivää miljooniensa turvin.

Tai no, ehkä minä en olisi näin kiinnostunut säästämisestä ja sijoittamisesta, jos puoliso olisi köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän