Ostaako ihmiset enää Torista mitään?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Pup pa-nuken. Se näyttää ihan Graucho Marxilta. 🤠🥳🥸
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳
Ostaa toki jos tuotteelle on kysyntää ja hinta oikea. Myin juuri sukset 170 eurolla.
On ainakin minulta ostanut. Tavaroiden tulee olla siistejä, ehjiä ja mielellään merkkituotteita.
Ostaa kunhan hinta on kohdillaan, just myin lasten harrastusvälineitä. Paljon on kyllä tyhjänkysyjiä ja törkeästi tinkaavia mutta niille jätän vastaamatta.
Minkälaista tavaraa sinulla on myynnissä?
Tietysti täytyy olla siistejä ja ehjiä mutta kyllä paljon ostetaan ihan käyttötavaraa ja vaatetta, ei tarvitse olla merkkituotteita.
Viikon sisään oon myynyt maton 120€, taidelautaset 150€ ja tuolit 240€. Harvemmin näin rahakasta viikkoa on
Venäjän oppikirjoja ostin n. pari kk sitten. Olen siirtynyt Vintediin, shoppailen pääasiassa vaatteita ja joskus kirjoja.
Ostan jos voin hakea paikan päältä.
Merkkifarkut menee, samoin sisustustuotteet varsinkin Vallila ja Pentik.
Vierailija kirjoitti:
Ostan jos voin hakea paikan päältä.
Siitä kiitos postin hinnoittelulle. Niin minäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Toridiilillä kyllä.
Miksi alapeukut? Toridiili on hyvä, ja ainakin ostajalle turvallinen. Voi tilata kuin nettikaupasta.
Hallitus leikannu.Kukaan osta mitää nv, vaan säästää vähätki rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toridiilillä kyllä.
Miksi alapeukut? Toridiili on hyvä, ja ainakin ostajalle turvallinen. Voi tilata kuin nettikaupasta.
Myyjälle huono systeemi, vaativat käsittämättömän laajan pääsyn myyjän pankkitietoihin. En itse ota sellaista tietoturvariskiä enkä aio ikinä myydä toridiilillä, elleivät kehitä parempaa systeemiä tuohon.
Ostajan näkökulmasta toki kätevä.
Myin modeemin tällä viikolla ja ostin itse muutama viikko sitten astioita Toridiilillä.
Minä ostin Pup pa-nuken. Se näyttää ihan Graucho Marxilta. 🤠🥳🥸