Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riikka Veltheimin epäonnistunut rintaleikkaus

Vierailija
04.02.2025 |

Olen nyt yli 2 vuotta yrittänyt saada apua tai korvauksia Cityklinikan kirurgin pilaamista rinnoista. Ne korjattiin toisaalla ja tietysti maksoin taas itse. Tämä on varoitus niille jotka harkitsevat kyseistä kirurgia tai klinikkaa. Jos ongelmia tulee, vastassasi on seinä. Varmasti on hyviäkin tuloksia, mutta olenpahan varoittanut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltheim on keskinkertainen kirurgi. Valitse ammattilainen.

Vierailija
22/26 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa F.M pilasi myös rintani. Korvaukset olemattomat ja leikkaus oli kallis. Sain 1/6 hinnasta takaisin ja arpiset ja epämuodostuneet rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sukua Pekka Siitoimen isän vapaaherra Ritter von Veltheimin kanssa?

Vierailija
24/26 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikosta että potilas tuon niminen.

Vierailija
25/26 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltheim ja rintojen kohotus. Vasemman puolen arvet aivan päin he***iä. Selitteli että "ihmisillä on erilainen arvenmuodostus"... Ihanko totta, jopa samalla ihmisellä 20cm päässä toisesta, siististä arvesta. Ei suostunut korjaamaan veloituksetta, enkä enään luottanutkaan hänen taitoihinsa. Kävin näyttämässä toiselle plastiikkakirurgille joka välittömästi totesi että tämän on joku muu ommellut kiinni kuin oikeanpuoleisen rinnan. Miten on mahdollista että joku muu harjoittelee minulla kun olen nukutettuna enkä tiedä mitä tapahtuu. Papereissa ainut leikkaaja on Veltheim, mutta en usko siihen. Nyt kerään rahaa korjaukseen. Varoituksen sana Cityklinikasta ja heidän leikkaajistaan, olivat sitten plastiikkakirurgeja tai ihan jotain muuta

Vierailija
26/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltheim sopii hyvin Cityklinikalle, jossa jo leikkaa yleislääkäri. Kummallakaan ei ole tekniikat täysin hallussa, varsinkaan yleislääkärillä, jolla ei ole mitään koulutusta kauneusleikkauksiin. Veltheim pilasi potilaansa kasvot Ruotsissa ja esiintyy asiantuntijana Suomessa vaikka on taidoillaan keskinkertainen plastiikkakirurgi.

Cityklinikan rintaleikkaustarjouksessa ei mainita että hinnan päälle tulee nukutuksen/yöpymisen hinta sekä lääkärin konsultaatiomaksu, sekä parempien implanttien lisä, eli 1500-2500 euroa lisää hintaa.

Mutta heiltä kusetus sujuu ja hampaaton Valvira vain jakelee varoituksia, mutta mikään ei muutu. Ei muutu vaikka oltaisiin jälleen poliisinkin tutkittavana. Puolalaisomistaja on täysin moraaliton. Vain raha merkitsee.