Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi matkahuolto yrittää jakaa paketteja kotiin 8-16 aikaan, vielä ilmoittamatta mitään etukäteen?

Vierailija
04.02.2025 |

Miten ne voi olettaa että kukaan on kotona tuohon aikaan, kun ollaan töissä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli eilen vapaapäivä.. tänään alkaa työt klo 13.

Vierailija
2/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olet valinnut sellaisen vaihtoehdon, johon ajankohdan sopiminen ei kuulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kyllä on kotona, eivät kaikki tee töitä kasista neljään ja lisäksi on etätyöläisiä. Mutta eikö tosiaan ollut mahdollisuutta maksustakaan valita ajankohtaa sopivammaksi? En ole tainnut Matkahuollon kotiinkuljetusta käyttää, mutta monesti pystyy valitsemaan itselleen sopivan ajankohdan. Sinänsä ikävä, jos ei yhtään tiedä milloin pakettia odottaa, koska eihän kukaan ole aina kotona mihinkään tiettyyn kellonaikaan. 

Vierailija
4/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yritä jakaa, ne lähettää vaan sen

Olen ollut monesti etätöissä kotona hipihiljaisessa talossa, eikä kukaan ole ovikelloa soittanut. Silti aina tulee se "yritimme toimittaa ei ollut kotona" viesti. Talvella olen kerran saanut uuden kotiintoimituksen, kun pystyin valokuvalla osoittamaan että koskemattomassa lumessa ei ole koko päivänä kävellyt kukaan tieltä ovelle ja takaisin.

Joko kuskit huijaa, tai niitä on käsketty huijaamaan että jakelut saisi vaan viedä noutopisteeseen suoraan.

Vierailija
5/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kuski soittanut joka kerran ennen tuontia.

6/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyllä aina Matkahuollolta ilmoitus ja voin itse valita haluamani ajankohdan. 

Vierailija
7/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Matkahuollon kotiinkuljetuksissa voi sopia toimitusajan joka tarkentuu vielä tunnin aikaikkunaksi. Voit seurata lähetin autoa äpissä. Sama koskee Postia ja Budbeeta. FedEx sen sijaan on melko perseestä, mutta onneksi sieltäkin ovat alkaneet soittaa ja varmistaa onko vastaanottaja kotona.

Vierailija
8/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä vitonen kertoi, on kyllä niin totta. Etenkin Upsilla tuo on ihan vakiokäytäntö, olin korona-aikaan aina etätöissä ja vasta muutettuani tuli tilattua paljon sisustustavaraa, mutta eipä täällä ketään käynyt vaikka niin väittivät. Budbeesta olen tykännyt tosi paljon, hyvä tiedotus ja soittavat, jos eivät pääse sisälle.

Vierailija
9/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska olet valinnut sellaisen vaihtoehdon, johon ajankohdan sopiminen ei kuulu. 

Tilatessa voi valita vain sen vaihtoehdon joka on tarjolla. Jokainen verkkokauppa ei tarjoa kaikkia eri toimitusvaihtoehtoja. Riippuu siitä millaisen diilin ne ovat tehneet kuljetusfirmojen kanssa.

Vierailija
10/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa on enemmän sääntö kuin poikkeus että kuljetuksen on suorittanut ninja, josta ei jää jälkeäkään, eikä kuulu hiiskaustakaan vaikka odottelisit kotona koko päivän.

Mökillä taas ei ole koskaan käynyt noin vaan aina on lähetys tuotu perille, ja yleensä soittaneet aamulla että mihin aikaan sopisi tuoda. Voi vaikuttaa että lähin toimipiste on 20km päässä..

Vierailija
11/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa oon miettinyt! Ja joskus esim DHL ei edes anna muita vaihtoehtoja. Ellokselta tilasin kerran jonkun maton ja oli kyllä niin vaikeaa, kun piti tulla kotiinkuljetuksella vaikka en halunnut. Sitten 8-16 toimituksia. Asun kaupungissa. En mä pysty edes sitoutumaan että haluan olla tiettynä päivänä kotona edes illalla jos menen vaikka treenaamaan. Tosi rajoittavaa touhua ja olo kun vankilassa, kun pitää odottaa pakettia kotona. 

Vierailija
12/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilatessa voi valita vain sen vaihtoehdon joka on tarjolla. Jokainen verkkokauppa ei tarjoa kaikkia eri toimitusvaihtoehtoja. Riippuu siitä millaisen diilin ne ovat tehneet kuljetusfirmojen kanssa.

Sitten ei pidä tilata ollenkaan, jos ei ole sopivia toimitusvaihtoehtoja tarjolla.

Vierailija
13/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Duunarit on töissä ja työttömät nukkuu.

Vain etätyöläiset ja kotiäidit saa pakettinsa!

Vierailija
14/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että sun on valittava kotiinkuljetusmuodoksi että sovitaan tietty aika. Jos et sovi niin sitten persu r e t a r din on vain oltava kotona

Btw. Olen demari.

Vierailija
15/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Muutkin kyllä saavat kun maksavat ekstraa.

Vierailija
16/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joka kerta valinnut tuonnin illaksi. Siitä ilmoitetaan tarkasti kun lähetys on saapumassa ja laitetaan vielä viestiä " olemme kohta perillä". On ollut mahdollisuus myös valita paketin jättö oven ulkopuolelle, mieluummin olen ottamassa paketin vastaan tai joku perheenjäsenistä. 

Vierailija
17/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Osa duunareista on vuorotyöläisiä. Ei kaikki tee töitä klo 8-16

Vierailija
18/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että sun on valittava kotiinkuljetusmuodoksi että sovitaan tietty aika. Jos et sovi niin sitten persu r e t a r din on vain oltava kotona

Ei ole vassareilla tuota ongelmaa kun ei ole töitäkään.

Vierailija
19/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kyllä on kotona, eivät kaikki tee töitä kasista neljään ja lisäksi on etätyöläisiä. Mutta eikö tosiaan ollut mahdollisuutta maksustakaan valita ajankohtaa sopivammaksi? En ole tainnut Matkahuollon kotiinkuljetusta käyttää, mutta monesti pystyy valitsemaan itselleen sopivan ajankohdan. Sinänsä ikävä, jos ei yhtään tiedä milloin pakettia odottaa, koska eihän kukaan ole aina kotona mihinkään tiettyyn kellonaikaan. 

Matkahuollon kotijakelussa kyllä otetaan ensin yhteyttä, mutta jos lähettäjä on valinnut jakopaketin niin sitten ei tule ennakkoilmoitusta vaan paketti jaetaan välillä 8 - 16.

Vierailija
20/21 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa matkahuollon toimipisteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan