Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaalit on pian

Vierailija
03.02.2025 |

Ja kok sekä ps alkaa pehmentämään puheitaan. Vaalien jälkeen puheet on taas kovat

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan ämpärin niin ääni tulee.

Vierailija
2/6 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaisi? Johan he ovat sanoneet, että seuraavankin hallituksen, mikä onkaan, on säästettävä.. 

Ei minua haittaa säästäminen, koska se saattaa Suomen takaisin pitkällä aikavälillä takaisin jaloilleen. Enemmän minua haittaa ne talouden alamäkeen syöksevät vappusatashallitukset, joiden aikaansaannoksia korjaillaan jopa vuosikymmenet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan ämpärin niin ääni tulee.

Sama, ämpäri tänne, ääni sinne!!!👍

Vierailija
4/6 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tällä kertaa saan sinappia vaalimakkaraan kojulla erikseen sitä pyytämättä, niin lupaan äänestää.

Vierailija
5/6 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että odotan että pääsen kohta äästämään. En ole aiemmin äänestänyt kunnallisvaaleissa, mutta nyt aion ottaa kaiken ilon irti ja nauttia kokkareiden ja persreikien kootuista selityksistä 🤣😂

Vierailija
6/6 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Perusuomalaisia äänestän. Olen työssäkäyvä, perheellinen, tavallinen, hetero nainen ja erittäin tyytyväinen Perusuomalaisten hallitustyöskentelyyn. Toki joutuvat tekemään kompromisseja, kuten kaikki hallituksissa.

Purra on ollut positiivinen yllätys, en olisi uskonut, että kykenee noin ammattitaitoiseen, jämäkkään ja luottamusta herättävään toimintaan. Varsinainen rautarouva - positiivisessa merkityksessä. Pitää ostaa hänen miehensä kirjoittama kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi