Mieheni ex kysyy edelleen kaikkeen apua.
Miten suhtautua? Välillä ärsyttää suunnattomasti. Nainen ei tunnu osaavan tehdä itse mitään, pyytelee apua milloin mihinkin; renkaiden vaihtoon, auton osien etsintään jne jne. Joka viikko jotain mistä pitää ottaa yhteyttä. Ja mies kiltisti neuvoo.
Kommentit (27)
Mä käyn syömässä ja pyytämässä apua eksältä kun se on mun lapsen isä. Ja oon tekemisissä muidenkin eksien kanssa. Kaikki ne haluis mut varmaan takaisin. Oon varmaan niin ihku!! Mut niitten nyxiä ärsyttää, mutta mä en muita jaksa aatella.
Kyllä olen pyytänyt exän apua useinkin. Seksi ei ole todellaakaan edes mielessä.
Jotkut on auttavaisia ja avuliaita. Mun mies auttaa kans exiä, naapureita, äitinsä naapureita ja ihan kaikkia. Joskus huokailee mutta lähtee silti. Joskus se ärsytti, nyt olen alkanut arvostaa moista. Koitan itsekin auttaa jos voin.
Vierailija:
Kyllä olen pyytänyt exän apua käyttääkin. Seksi ei ole todellaakaan edes mielessä.
Käydään exän kanssa kesällä marjareissutkin yhdessä, ei kait se pakko ole tapellen erota.
No jos se mies auttaa muitakin, niin mikäs siinä. Sitä en taas ymmärrä, että autetaan kyllä kaikkia muita, sitä kummin kaimaakin, mutta sitä exää ei ikinä. Vaikka kyseessä olisi lapseen liittyvä asia. Tulee mieleen että on katkera ja haluaa vaan vaikeuttaa toisen elämää. Niin ja itse en pyytele exältä apuja, enkä muiltakaan.
Jos auttavat puolin ja toisin toisiaan ja muitakin, niin ok. Mutta jos toinen käyttää toisen avuliaisuutta hyväkseen, niin voisi yrittää nätisti sanoa. Sitten on niitäkin, joilla se apu tai lapset on tekosyy sille, ettei olla osattu erota kokonaan. On jo uudet puolisot ja silti pitää käydä vielä panemassa sitä exää. Läheltä nähty tämäkin.
Ainakin renkaiden vaihto on fiksuinta ja nopeinta huoltofirmassa. Myös halpaa, jos laskee hintaa ex-miehen vaivoille ja hänen nyxänsä (ap) mielipahalle.
Jos ei noilla ex-puolisoilla ole yhteisiä lapsia, ei ole tarpeen kaveerailla muutoinkaan.
Toi on vähän samansukuista "säästöä" kuin vainota tuttua pakettiauton omistajaa muuttoruljansseilla, kun muuttopakun vuokraus on sekä vaivatonta että halpaa.