Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella tulisi olla suhteessa vapaus muihin miehiin

Vierailija
03.02.2025 |

Kyllähän se on niin että minun (miehen) seksuaalinen energia riittää vain yhdelle naiselle kerrallaan ja kukapa se suhteessa ollessa olisi muu kuin oma nainen. Nainen sen sijaan voi saattaa haluta paljon minua enemmänkin, niin minusta olisi oikein jos naiselle se myös sallittaisiin, kun taas minulle ei. Jos käytän oman seksuaalisen energian muihin naisiin niin sitten se ei riitä omalle naiselle ja eihän se ole oikein.

Kiihottaisi muutenkin naisen enemmän tai vähemmän satunnaiset seksiseikkailut muiden miesten kanssa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun sovitte avoimesta suhteesta ja sinä et sitten käytä omaa oikeuttasi.

Vierailija
22/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa ilosanomaa Sexpo ja seksuaaliterapeutit ovat jo pidempään levittäneet. Hienoa nähdä miten alkaa mennä läpi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska molempien sukupuolien synnynnäinen rakenne on moniavioinen, niin yksiavioisissa oloissa tulisi molemmille puolisoille ymmärtää antaa vapaus piipahtaa myös vieraissa. Pitää ymmärtää, että se on tarpeellista, ei mustasukkaisuuden aihe. Kynis.mies

Eli on palattu sivistyksessä 2000 vuotta taaksepäin!?

Juuri niin. Kaikkien ihmisapinoiden geeniperäinen rakenne - ihminen mukaan luettuna - on moniavioinen, kuten myös melkein koko siittämällä lisääntyvässä luonnossa. Yksiavioinen ihanne on tullut pääasiassa KRISTILLISPERÄISEN kulttuurin mukana, mutta se ei ole KOSKAAN hyvin toteutunut, koska se on täysin ihmisen perinnöllisen rakenteen vastainen. 'Sivistys' on tältä osin todella luonnonvastainen. Keskimäärin sekä naisilla että miehillä onkin ollut n. 12 seksipartneria. Vasta hiljan on uskallettu arvioida uudestaan sivistyksen joutuminen tältä osin sivuraiteelle. Kynis.mies