Bianca Sensorin ihana mekko!
Kommentit (373)
Saahan nainen nyt toosaansa tuulettaa?
Miltä näyttäisikään Ritva Elomaan päällä?
Kyllä jöpöttää kuvia katsellessa 😅
Tulee mieleen Keisarin uudet vaatteet. Bianca on sanonut asujensa olevan performanssia, ja on pakosti saanut ideansa tuosta sadusta. Trollaa mediaa 100-0. Siis miten älytöntä on, että alasti häntä ei päästettäisi gaalaan, mutta läpinäkyvän harson kanssa kyllä, vaikka se on käytännössä visuaalisesti sama asia kuin olla alasti.
Alaston arkkitehti. Eipä taida olla kovin pätevä, saati älykäs. 😄
Asussa on Helsingin Bulevardillekin sopiva moderni leikkaus ja materiaali, joka tuo hyvin esiin kantajansa parhaat puolet.
No niin, AV-palstan Sami Syköt, kommentteja?
Oudon ilmeetön hän on. Ei hymyä, ei mitään.
Upea luomus! Alkoi ihan sykkimään! Palsta-Sykkö
Vierailija kirjoitti:
Voi Kiesus kuinka mielenkiintoinen. Tuollaisen laitan huomenna K-kauppaan, tykkään nimittäin kauppiaasta, tällä on hyvä tehdä tuttavuutta lähemmin. Olen jo pitkään katsellut komeaa kauppiastamme ja nyt, kerrankin hän huomaa minut, TAKUULLA. Jarruttelen lihatiskillä ja kyselen onko kauppias ITSE tänään paikalla!
Katteletko sillä silmällä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttäisikään Ritva Elomaan päällä?
Tai Riitta Loivan päällä?
Markus Kuotesahon kamppeita nuo.
Minimekko eikä alushousuja jalassa. Kyllä ällöttäisi paljaalla prseellä istua ties mihin penkkiin.
Mä puen seuraavis sukujuhlis päällein kalaverkosta tehdyn mekon. Kaunis kudonta ja vilpoisa.
Useita siemensyöksyjä olen saanut tuon kuvan päälle roiskautettua päivän mittaan.
Arto S
Vierailija kirjoitti:
Minimekko eikä alushousuja jalassa. Kyllä ällöttäisi paljaalla prseellä istua ties mihin penkkiin.
Meinaatko, että penkki likaantuu vai perse?
Vierailija kirjoitti:
Mä puen seuraavis sukujuhlis päällein kalaverkosta tehdyn mekon. Kaunis kudonta ja vilpoisa.
Verkkokinkustako mallin keksit?
Aina on ollut itsensäpaljastelua. Kun tulin lapsena koulubussista, itsensäpaljastelija odotti bussipysäkillä ja avasi takkinsa. Kas kummaa, siellä ei ollutkaan vaatteita alla. Oli karannut läheisestä psykiatrisesta sairaalasta.
Ei mitään uutta auringon alla.
Aina on ollut, aina tulee olemaan tätä.
Biancan on kerrottu olevan yliopiston käynyt arkkitehti. Kanyen on ihan pakko nöyryyttää, väkisinkin itsetuntoon koskee.