Bianca Sensorin ihana mekko!
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
No eikö olisi freesimpää jos Kanye itse olisi munasillaan? Miksi aina naisen pitää paljastella? Tämä åmmä on nyt käyttänyt kaikki korttinsa, ei ole enää mitään näytettävää. Seuraavaksi pitäisi nähdä Kanyen vehkeet että kiinnostus pysyy yllä.
Voihan Bianca vielä levittää jalkansa ja venytellä huuliansa yleisölle.
Hu**ahan tuo on.
Keisarin uudet vaatteet-satu tulee tästä kyllä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi pössytellyt aivonsa? Silmistä näkee, ettei kotona ole ketään. 😁
Kumpi?
Varmaan nainen. Itse Kanyehan on muutenkin päästään sekaisin, mikäs kaksisuuntainen sillä olikaan
Mie oon miettinyki minkä hiton koltun laittaisin siskon pojan häihin. Eipää tarvii miettii ennee, mutta ostan pitkähihasen ja yli polviin ulottuvan kun täs iäs allit heiluu ja suonikohjut pullottaa ja ne ei oo kaunis näky. Korosta parraimpia ja piilota pahimmat piirtees.
Kyllä tuollainen mekko on iloa silmälle. Hyvin suunniteltu, varmasti myyntihitti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollainen mekko on iloa silmälle. Hyvin suunniteltu, varmasti myyntihitti.
No ostahan itsellesi ensi kesän rientoihin. Ei haittaa vaikka olisit mies, voi mieskin mekkoa käyttää.
Kutistuukohan tuo kangas pesussa? Mekko on aika tyköistuvan näköinen 🤔 Harmi jos nätti asu kutistuu ja jää vain kertakäytölle 🙁
Vierailija kirjoitti:
Tulevan kesän hittivaate, tulee "näkymään" katukuvassa, sanokaa mun sanoneen. Festarit ja terassit on täynnä leidejä mekoissaan. Mä hommaan maksimekko-versiona tuon, kun ei oo kurvit ihan kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
No eikö olisi freesimpää jos Kanye itse olisi munasillaan? Miksi aina naisen pitää paljastella? Tämä åmmä on nyt käyttänyt kaikki korttinsa, ei ole enää mitään näytettävää. Seuraavaksi pitäisi nähdä Kanyen vehkeet että kiinnostus pysyy yllä.
Mites esittelet kahden sentin ihmettä? Monella mustalla on pieni,. Fakta todellisesta maailmasta. Tai sit sellainen sentin tatti, outo nykerö ja se NAPA. NAPA
Jospa he tämän jälkeen pysyvät poissa otsikoista. Ei ole enää mitään näytettävää.
Kanyella on ruma kasvojen luusto ja se periytynyt? Lisöksi toooooosi lyhyt ja aika tyhmä .
Vierailija kirjoitti:
Kutistuukohan tuo kangas pesussa? Mekko on aika tyköistuvan näköinen 🤔 Harmi jos nätti asu kutistuu ja jää vain kertakäytölle 🙁
Kanyen tytölle mahtuu jos kutistuu tai voihan Bianca lopettaa syömisen ja elää vain auringonvalolla ja pillereillä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin nussia!
Ihanko totta! Keksi mielummin vaikka uusi Apple
Mitä mieltä palstaraati on, käviskö tuollainen mummon hautajaisiin jos laittaisi mustat asusteet 🤔
Olinko huomaavani harhailevan ja lasittuneen katseen ?