Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 vuotias saanut kaverilla nakkikastiketta. Minua ahdistaa ja masentaa!! Lupaa kysymättä.

Vierailija
03.02.2025 |

Lapsi oli hoidossa kaverin vanhemmilla perjanataina koulun jälkeen ja vanhemmat olivat tarjonneet nakkikastiketta ja muusia.

Olen opettanut omat lapseni pienestä pitäen välimerelliseen ruokavalioon enkä ole antanut heidän edes maistaa lihaa. Vältämme myös maitoa, suosimme kasvimaitoja.

Syömme kanaa, kalaa, mereneläviä, mutta mitään lihaa emme syö.

Emmekä varsinkaan makkaroita.

Olen ihan maasssa tämän takia. Olisi pitänyt tarkempi minne lapsen päästä. En voi olla ajattelematta, mitä nuo nakit tekevät hänen suolistossaan. Nyt kaiken hupuksi poika pyysi, että eikö voitaisi tehdä nakkeja kotona joskus. Vastasin tiukasti, että ei.

Olin hilkulla, etten vienyt poikaa pe vatsahuuhteluun, mutta ei siitä olisi ollut hyötyä sillä syömisestä oli jo 2h.

Miten jatkaa? Pelkään, että hän menee ostamaan jotain lihatuotteita itse, kun on päässyt lihan makuun. Tuntuu, että koko työni on mennyt piloille!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin simpukat, äyriäiset ja nilviäiset ovat ok, mutta ei sianliha, ei nauta, ei riista. Ymmärrätte idean. Nakit ovat hirveetä myrkkyä.

Ap

Ime paskaa. Aivan naurettava olet.

Vierailija
42/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sunkin välillä ottaa prinssi nakkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jälkiaborttia teille molemmille.

Vierailija
44/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ap sun typerä trolli överiksi viimeistään siinä kohtaa kun kirjoitit vatsahuuhtelusta. Aivan kuin sinne noin vain mentäisiin. Idiootti.

Vierailija
45/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes jaksaa kirjoittaa tuollaista pskaa?

Vierailija
46/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks sulla toinen käsi housuissa, kun kirjoitit tätä fantasiaa?

Vierailija
47/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu tyhjään syliin kun sitten kukaan tyttö katso sitten lyhytkasvuisen pojan perään kun lihalla kasvaa sitten miehet.

Vierailija
48/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes jaksaa kirjoittaa tuollaista pskaa?

Niin ajatella jos tuo kaikki energia ja vaivannäkö menisi johonkin yleishyödylliseen työtoimintaan etc.

Vierailija
49/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet antanut lapsesi hoitoon etkä ole kertonut mitään? Hyvä ettei ruoka-aine allergioita ollu.

Vierailija
50/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin simpukat, äyriäiset ja nilviäiset ovat ok, mutta ei sianliha, ei nauta, ei riista. Ymmärrätte idean. Nakit ovat hirveetä myrkkyä.

Ap

Ja kaupoissa myrkkyä myynnissä. Olet kajahtanut.

Vierailija
51/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista joskus kuulla tällaisten aloitusten tekijältä miksi hän moiseen vaivautuu. Mitä iloa/tyydytystä/muuta tuntemusta tämmöisistä saa? Etenkin tosiaan näin huonosta provosta jonka provoksi tunnistaa puolisokea idioottikin (juu kyllä, tarkoitan itseäni).

Vierailija
52/52 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarinahan tämä oli. Ihme haters paikalla dissaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi