Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan hauskoja asiakaskokemuksia pankin kanssa

Vierailija
03.02.2025 |

Puhelu pankkiin: Soititte pankin asiakapalveluun pitkä tauko 😴               haluatteko palvelua suomeksi, haluatteko hoitaa asioita alaikäisen puolesta, oletteko yrittäjä, yksityshenkilö, kysyisittekö tileistä jne,  homma jatkuu loputtomiin kunnes nopeuttaaksenne asiakaspalvelua, kirjoittakaa asiakastunnuksenne. Muussa tapauksessa voimme antaa vain yleisluontoisia ohjeita. Tunnollisesti kirjoitin vielä lukuisten hikisten valintojen jälkeen tunnukset. Kaikki vaivannäköni kuittaa sama automaatti: Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut, yrittäkää hetken kuluttua uudelleen. Onkohan algoritmit käytössä, blokkaakko pankki vähän köyhemmät jo heti alkuun pois häiritsemästä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa hauska kokemus. 

Vierailija
2/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nyt puuttuu tekstistä varmaankin lainausmerkit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hauskin oli, kun pyysivät selvitystä, kun yksi suomlainwn yritys oli säännöllisesti vuosia maksanut tilleni rahaa. Olivat centin tarkkuudella laskeneet rahat.

Olin siis saanut työnantajaltani palkkaa! Ja tästä piti lähettää selvitys ja dokumentteja ja perustelivat rahanpesun vastaisilla säännöksillä.

Vierailija
4/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena likkana kävin pankin tiskillä (2000-luvun alkua) jotain asiaa hoitamassa, muistaakseni nostin rahaa. Olin samalla reissulla menossa palauttamaan panttipulloja ja laskin kaksi kassia lattialle istuutuessani ja kun olin asiani hoitanut pankkineiti merkitsevästi isoon ääneen toitotti et "ai sunko ne olikin ku minä jo mietin et kenen nuo on" niistä panttipullopusseistani vaikka oli koko episodin nähy ku niitä laskin lattialle käsistäni. Halusi vai kyykyttää köyhää opiskelijalikkaa. Tuossa pankissa oli muutenki tympeetä hlökuntaa. Oi silloin Parkanon osuuspankki, nykyisin op satapirkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi