Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kutsuisitte miestäni ja mitä ajatuksia teille syntyy hänestä?

Vierailija
03.02.2025 |

Taustaa, olen siro ja ehkä joku voisi sanoa minua myös laudaksi ja taas mieheni on kaljamahainen isojalkainen. Toivoisin jotain mutta en tiedä mitä enkä tiedä pystyykö mikään koskaan muuttumaan mutta...

Mieheni toistuvasti lainaa sukkiani, pikkareita sekä aluspaitaa. Vaikka olen monta kertaa sanonut, että hän ei saa lainata niitä, kun ne venyvät eri kohdista. En halua pitää pikkareita, joissa näkyy kalupussi. En halua pitää aluspaitaa, joka näyttää teltalta. En haluasi käyttää sukkia, jotka valahtavat nilkoilta pois ja pyörivät miten sattuu.

Myös miehellä on tapana jättää kertomatta asioita. Usein kuulen vasta edeltävänä iltana seuraavan päivän jutuista. Paras oli viikko muinoin, jossa 7vuorokauden aikana viitenä edeltävänä iltana hän kertoi, että seuraavana päivänä hänellä on jotain henkilökohtaisia tai työ menoja. Hän ei edes saanut kerrottua noita loppuja, vaikka olin jo kahdesta ensimmäisestä, viikon "yllätys" ohjelmasta suuttunut.

Paljon muutakin voisi kertoa mutta jätän tiedustelun näihin kahteen esimerkkiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään, mutta outoa on.

Vierailija
2/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusmies? Jolla on lukihäiriöinen vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon itselleen sopivan kokoiset naisten vaatteet.  Niin helppo ratkaisu.

Vierailija
4/4 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on transvestiitti ja "työmenoissa" tapailee toisia samanlaisia tai myy miehille seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän