Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ihastus suuttuu jos en ole tavoitettavissa kokoajan

Vierailija
02.02.2025 |

Ollaan tavattu ja mies on kovin ihastunut. On minua 10 vuotta vanhempi ja ollut pitkähkön ajan sinkkuna. 

Itsellä kiireinen ja hektinen arki ja tuore, uusi työsuhde johon haluan panostaa, plus siihen urheiluharrastus joka vie vapaa-ajastani ison osan. 

Tämä mies on todella aktiivinen viestittelemään ja haluaa päivittäin soitella, ja jos en ehdi vastaamaan, niin suuttuu. Olen sanonut hänelle, että mulla on elämässäni paljon muutakin enkä aina kerkeä päivystämään puhelinta. 

Mietin tässä, että onko tämä jatkuva huomionhaku ja vaatimus jatkuvasta läsnäolosta nyt se asia, mihin tämä orastava suhde kaatuu?? Mies on kovin ihastunut, mutta itseäni ahdistaa että pitää jatkuvasti olla läsnä toiselle, en vaan pysty siihen. 

Kommentit (52)

41/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sinun ap nyt edes tapailla ketään? Tuntuu siltä, että sinulla on nyt niin paljon muuta. On paras että keskityt nyt vain itseesi. Nykyisessä elämäntilanteessa sinulla ei oikein ole mitään antaa suhteelle. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
42/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä oli samanlainen.Sitten sanoinkin että nyt saa loppua.Ihan hyvin otti eron.Kontrolloivaa ukkoo ei kukaan voi haluta..Kun ajoissa huomaa.Parempi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jatka. Estät etkä vastaa tuntemattomasta lähteestä tuleviin yhteydenottoihin.

En oikein ymmärrä, miksi pitäisi estää? Eikö aikuisempi tapa olisi vaan sanoa, että ei nyt ole aikaa tapailulle ja hyvää jatkoa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
44/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki on kiireinen ja hektinen, aikaa ei ole, työhön pitää panostaa ja harrastuksiin. Piruako sinne tinderiin edes menet?

Tämä on se asia mitä minä en käsitä. Oli kyse sitten ihmissuhteista tai kirpputorikaupoista. Jos ei ole aikaa sitä hoitaa tai siihen panostaa, miksi pitää edes etsiä puolisoa tai yrittää ostaa/myydä jotain? Kertokaa te jotka näin toimitte. Minä en ymmärrä.

Vierailija
45/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä vastauksia täällä. On ihmisiä, joille päivittäinen yhteydenpito on luontevaa ja kivaa. Päästä mies etsimään itselleen tällainen kumppani.

Totta, mutta ei siitä suututa! Sitten vaan täytyy ystävällisesti todeta, ettei suhde vastaa odotuksia. Nämä on niitä erilaisia arvoja, joihin suhde voi kaatua. 

Vierailija
46/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mahdollisuutta vastailla viesteihin kesken työpäivän. Se ei ole minun valintani. En ajatellut vaihtaa työpaikkaa tai jäädä työttömäksi korjatakseni tilanteen. Ilmeisesti olisin kelvoton suhteeseen kun en ole tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
47/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiteseppo päivystää treffipalstoilla ja Tinderissä 24/7 ja yrittää houkutella sieltäkin valtiolle töihin.

Vierailija
48/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narsissi.

Vierailija
49/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mahdollisuutta vastailla viesteihin kesken työpäivän. Se ei ole minun valintani. En ajatellut vaihtaa työpaikkaa tai jäädä työttömäksi korjatakseni tilanteen. Ilmeisesti olisin kelvoton suhteeseen kun en ole tarpeeksi kiinnostunut.

Sama. Ja lisäksi pitäisin epäkohteliaana, että jos olen vaikka ystävän kanssa, viestittelisin siinä toisen seurassa jollekin muulle - vaikka se muu olisi kumppani. 

Vierailija
50/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki on kiireinen ja hektinen, aikaa ei ole, työhön pitää panostaa ja harrastuksiin. Piruako sinne tinderiin edes menet?

Mitä ihmettä? Minulla ainakin on muutakin elämää, kuin parisuhde/seurustelu ja oletan toisellakin olevan. En itsekään jaksaisi AP.n kuvaamaa tilannetta. Nimenomaan tuo suuttuminen on tuossa se ongelma. Tuo tulee vain pahenemaan. 

Vierailija
51/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kyllä mukava pitää yhteyttä päivittäin, mutta en silti pysty olemaan koko ajan tavoitettavissa enkä halua mitään 24/7-suhdetta, jossa koko muu elämä jää syrjään ja elämä on enää pelkkää suhdetta.

Vierailija
52/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva soittelu kertoo sairaaloisesta kontrolloimisen tarpeesta koska epäilee Ap:llä olevan muita suhteita. Yleensä tälläiset miehet pettävät itse mistä syystä epäilevät jatkuvasti myös muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän