Tinder ihastus suuttuu jos en ole tavoitettavissa kokoajan
Ollaan tavattu ja mies on kovin ihastunut. On minua 10 vuotta vanhempi ja ollut pitkähkön ajan sinkkuna.
Itsellä kiireinen ja hektinen arki ja tuore, uusi työsuhde johon haluan panostaa, plus siihen urheiluharrastus joka vie vapaa-ajastani ison osan.
Tämä mies on todella aktiivinen viestittelemään ja haluaa päivittäin soitella, ja jos en ehdi vastaamaan, niin suuttuu. Olen sanonut hänelle, että mulla on elämässäni paljon muutakin enkä aina kerkeä päivystämään puhelinta.
Mietin tässä, että onko tämä jatkuva huomionhaku ja vaatimus jatkuvasta läsnäolosta nyt se asia, mihin tämä orastava suhde kaatuu?? Mies on kovin ihastunut, mutta itseäni ahdistaa että pitää jatkuvasti olla läsnä toiselle, en vaan pysty siihen.
Kommentit (52)
ootk ru$g
su om G0
homo |``
& 8
808 iq äs
feikki girl
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä vastauksia täällä. On ihmisiä, joille päivittäinen yhteydenpito on luontevaa ja kivaa. Päästä mies etsimään itselleen tällainen kumppani.
Päästä? Onko hän jollain lukolla kiinni ap:ssä?
Kyllä. Juuri tuohon se nyt kaatuu, jos mies ei ymmärrä sun rajoja ja tarpeita. Ei se sitten ymmärtäisi niitä muissakaan asioissa, vaan menis vaan omat tarpeet edellä joten
- et menetä mitään
- ei ihme, että mies on sinkku.
Minä tapailin hetken miestä, joka saattoi laittaa 30-50 wa-viestiä työpäiväni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä vastauksia täällä. On ihmisiä, joille päivittäinen yhteydenpito on luontevaa ja kivaa. Päästä mies etsimään itselleen tällainen kumppani.
Päästä? Onko hän jollain lukolla kiinni ap:ssä?
Niin. Olis nyt ukon vastuulla myös ihan itse tajuta, että ap ei ole se nainen, joka tyydyttää hänen läheisyydentarvettaan siinä määrin kun hän sille tyydytystä kaipaa.
Et ap yhtään mainitse omista tunteistasi muuta kuin että ahdistaa. Eli mies on ihastunut ja sua ahdistaa. Miksi edes haluaisit tätä suhdetta?
Aloitus on täynnä alkeellisen tason kielioppivirheitä.
Ei muuta kuin uus ukko hakuun. En alkais millekään tuollaisen suuttuvan riippakiven kanssa.
Jos sinulla kokoajan kiire eikä ole aikaa parisuhteelle, niin miksi edes olet Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin viestin tai soittaisin, että ei kemiat kohtaa. Heippa.
Ei tuu kohtaamaankaan, kun eivät tapaa ja tutustu.
Miksi AlaPää eli AP meni tinderöimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin viestin tai soittaisin, että ei kemiat kohtaa. Heippa.
Ei tuu kohtaamaankaan, kun eivät tapaa ja tutustu.
Miksi AlaPää eli AP meni tinderöimään?
Sinnehän saa mennä ihan mistä syystä vaan. Ei sitä sulle tartte selitellä.
Anna olla. Ja lue tuo aloituksesi, siitähän löytyy jo vastaus lopuksi. Tuollaista jos on jo ihan tuoreeltaan, niin voit kuvitella mitä tuleman pitää. Jatkuva huomion tarve, vaativuus ja kontrollointi suuttumalla ei ole niitä parhaimpia piirteitä parisuhdetta ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla kokoajan kiire eikä ole aikaa parisuhteelle, niin miksi edes olet Tinderissä?
Ehkä ap:n kaltaisen naisen on vaan parempi pysyä jatkossa sinkkuna. Eipä tarvitse sitten keksiä tekosyitä sille, miksi koskaan ei löydy aikaa seurustelulle.
Tinder on täynnä miehiä, jolle sopii vain joskus jotain kevyttä ja muu elämä on täyttä, joten uutta onkea mereen vaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta onko teillä muilla sitten mahdollisuus heittäytyä 24/7-suhteeseen vasta tavatun ihmisen kanssa? Luulisi, että normaalissa aikuisen elämässä jo työ asettaa sen verran rajoitteita ajankäytölle, että ei voi olla 24/7 tavoitettavissa heti eikä ole mahdollisuus koska tahansa puhua puhelimessa omia juttujaan. Aika monella on myös harrastuksia. Ja eikös kännykkäajan yksi hyvä puoli ole sekin, että ei tarvitse olla koko ajan tavoitettavissa, koska kännykkään tallentuu tieto siitä, kuka on soittanut, ja viestin lähettäjäkin näkee, milloin viesti on luettu. Eli jos sattuu olemaan ryhmäliikunnassa just silloin kun toinen soittaa, voi palata asiaan ja soittaa takaisin sitten kun treeni on loppunut ja on ehtinyt tulla kotiin, käydä suihkussa ja syödä vähän. Monella aikuisella voi olla lapsiakin, eikä heitä voi jatkuvasti sysätä sivuun sen vuoksi, että suhde pitää laitan kaiken edelle.
Kuinka tiivistä yhdessäoloa muutenkaan haluatte esim. tapailuvaiheessa tai seurustelun alussa? Suhteeseen voi kyllä panostaa ja aikaa voi löytyä ja saada järjestettyä, vaikka ei olisikaan kaikkea vapaa-aikaa vain sen kumppanin kanssa. Ei kai ihanne ole aikusienkin kohdalla se, että koko muu elämä pitää sysätä syrjään kun alkaa tapailla jotakin, ja sitten pitää olla koko ajan yhdessä, tehdä kaikki asiat kahdestaan ja laittaa sen suhteen ihan kaiken edelle koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Itse siirryn aina seuraavaan naiseen kun tulee nämä merkit että nainen esittää lapsellisesti vaikeasti tavoiteltavaa tai sitten se että naine pyörittää montaa miestä yhtä aikaa.
Jännästi naiset on lähes aina 24/7 puhelin kädessä mutta koskaan ei ole aikaa miehelle vastata kun ilmeisesti se 30 sekuntia on naisille aivan liikaa mikä menee viestin kirjottamiseen
Tämä. Naiset ovat pilalle hemmoteltuja 6u0r1a.
Se, että kukaan suuttuu ja rähjää mistään syystä puolituntemattomalle suhteen alussa on suuri vaaran merkki. Normaali, tasapainoinen ihminen ei toimi niin.
Laatu vai määrä kommunikaatiossa. Itse ainakin haluan vähän miettiä mitä toiselle sanon, en viestiä joka tilanteessa jotain diibadaabaa.
Jopa USA:n pressa ehtii tekstailemaan X:ään niin miten joku random Jonne ei muka.