Oletko kokenut tapailuvaiheessa pientä epävarmuutta, onko hän se oikea ja jatkamisen arvoinen tyyppi? Miten toimit?
Olen tapaillut muutaman viikon ajan miestä. Soittelemme ja viestittelemme päivittäin. Olemme nähneet noin 5 kertaa. Hän on äärettömän kiltti, lempeä , ystävällinen. Ottaa minut kauniisti huomioon. Keskusteluyhteys on avointa ja kommunikaatio toimii. Pidän hänestä ja hän minusta. Tunteeni häntä kohtaan ovat lämpöiset ja turvalliset. Luulen että hänen tunteet minua kohtaan vahvemmat kuin minun tunteeni häntä kohtaan.
mutta jokin pieni pieni kohta minussa sanoo että en tiedä onko hän minulle se oikea. Toinen osa minussa huutaa että järjetön tunne, koska hänessä kaikki on kuitenkin just hyvää.
Mitkä asiat sinulle on tärkeitä, että tapailu muuttuu seurusteluksi tai parisuhteeksi?
Kommentit (2)
Eihän sitä mitenkään voi heti tapaamisvaiheessa tietää, onko joku se oikea. Seurustelun mittaan voi paljastua uusia puolia ihmisestä. Jos ei voi seurustella ilman että on täysin varma, sinkuksi jää.
Minusta tuntui parin tapaamisen jälkeen, että se on hyväntekeväisyyttä, jos jatkan tapailua. Olis pitänyt silloin jatkaa matkaani. Mutta olin nuori, kokematon ja epätoivoinen ja jatkoin tapailua enkä lopulta enää osannut irrottautua suhteesta. Menin naimisiinkin. Ja yhä olen tässä kädenlämpöisessä kaverisuhteessa, josta kaikki miehen ja naisen välinen kipinä ja vipinä loistaa poissaolollaan. Mies on kyllä kiltti ja mukava.
Eli sanoisin, jos ei tunnu siltä, niin älä jää roikkumaan. Jatka matkaa.