Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttuu välillä omituiseksi

Vierailija
02.02.2025 |

Olen seurustellut reilun vuoden miesystäväni kanssa (olemme +50 v). Mies on mukava 95 % ajasta, mutta hetkittäin muuttuu vähän erikoiseksi. Tuolloin se saattaa alkaa kyselemään, että miksi minulla on outo ilme, vaikka vaan hymyillen katson sitä silmiin. Joskus se jopa kysyy, että enkö enää halua olla sen kanssa. En ymmärrä, että mikä ajatuksen saa aikaan ja usein se menee ohi yhtä nopeasti kun tulikin.

Sitten toisella hetkellä mies saattaa palata johonkin aiempaan työtapaamiseen tai kohtaamiseen ystävien kanssa, että miksi niillä oli niin oudot ilmeet tai katseet. Puheet menee aina siihen, että ne ihmiset oikeasti pidä miehestä ja puhuvat vaan siitä pahaa selän takana. Olen varma, että näin ei ainakaan joka kerralla ole voinut käydä (olen joskus ollut paikalla tai tiedän toisen osapuolen näkemyksen).

Mistähän tämä voi johtua? Tilanteita yhdistää siis se, että miehen mielestä jollakin ihmisellä on outo ilme ja että muut ajattelevat pahaa hänestä. Pitäisikö tästä huolestua vai antaa tilanteiden vaan mennä ohi? En oikein tiedä miten reagoida, koska mies vaan pahoittaa mielensä, jos kyseenalaistan hänen tuntemukset.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia.

Vierailija
2/2 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikitään kotipsykologia niin veikkaan, että joku ilme ihmisessä laukaisee hänessä jonkun (traumaa) aiheuttavan tunteen, joka hänelle on jäänyt mieleen siitä "traumasta". Jotain hylätyksi tulemisen pelkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi