Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei palvella paremmissa kaupoissa, en ehkä näytä tarpeeksi hienolta

Vierailija
02.02.2025 |

En pahemmin meikkaa, mulla on kestoripsiväri ja vähän sipaisen peitepuikkoa ongelmakohtiin, siinä se. Pukeudun käytännön syistä farkkuihin ja mataliin kenkiin. Olen insinööri ja tienaan ihan hyvin, mutta työvaatetus on oltava sellaista, että jos tulee työmaalle kutsu, pitää pystyä vetämään turvavaatteet päälle. En siis voi missään korkokengissä ja hameessa hipsutella töihin ja kun vielä kävelen, käytännöllisyys ensin. Silloin kun menen pyörällä, on pyöräilyyn sopiva varustus ja käytän heijastinliiviä. 

Olisi tarve juhlavaatteelle. Menin työpäivän jälkeen niin olipa todella töykeää palvelua. Vähän rivien välissä "ei sulla ole varaa tähän".  Annoin kyllä palautetta. Ei ole ensimmäinen kerta. Sen sijaan koruliikkeessä oli ihan toinen meininki kun kävin ostamassa lahjaa. Siellä jotenkin tajuttiin että ei se vaatetus mitään kerro. Liikekohtaista. 

Eikö nää tomppelit vielä tänäänkään tajua, että nykyään voi kirpparilta ostaa todella halvalla hienot vaattet ja ihan paukinen tai korviaan myöten luottokorttiveloissa oleva mennä hienoissa vaatteissa ostoksille? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelua saa, kun pyytää apua ja neuvoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla