Se on taas lauantai-ilta. Mitä lasissa, mikä soi?
Kommentit (38)
Lasissa ei mitään, mutta mukissa on mustaa kahvia ja taustalla soi Guns N' Roses.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään lasissa ja päässä soi Robbie Williamsin Candy kappale.
Tässä on mahtava video.
Piti katsoa äsken se video. No, on se hieno. Mä oon vain kuunnellut sitä kappaletta. Robbie Williamsia aloin myös kuuntelemaan, kun kävin viikolla katsomassa hänen elokuvansa Better Manin.
Vierailija kirjoitti:
Soijamaitoa lasissa ja Pooki soi
Eikös Pooki ole jokin vanhusten kanava?
Elämäsi on ehtoopuolella ja odotat jotain hvetin ihmettä, että joku jo huomaisi sinutkin? Surullista.
Ei vielä mitään, mutta kohta on Amarettoa.
Lasissa PepsiMaxia ja laulan karaokea kotona.
Viskiä ja Luihin ja Ytimiin pauhaa saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi on ehtoopuolella ja odotat jotain hvetin ihmettä, että joku jo huomaisi sinutkin? Surullista.
Sinä se surullinen tapaus tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Lasissa ei mitään, mutta mukissa on mustaa kahvia ja taustalla soi Guns N' Roses.
Illan voittajakattaus. 🥰
Lasissa jaffaa, radiossa soi Radio Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nuoret myös kuuntelee.
Ovat myös löytäneet lavoille tanssiin hieno juttu.
Inkiväärisitruunakossukola lasissa ja Sentencedin Noose kieppuu levylautasella. Voisin pyöräyttää myös Faith No Moren Digging the Graven Tai jos jaksan kuunnella, niin Peace makers law pyörähtää Molly Hatchetin levyltä.
Tai sitten ei, ja nukkumaan...
Tiedättekö muuten mikä on toi "pooki" ja mitä tapahtuu kun "pooki flaggaa"?
Mulla tölkissä AleCogia, en oo laskenu monesko menossa, 7 tuntia oon varmaan lipitellyt, ei ehdi edes päähän mennä - alkoholin väärinkäyttöä!
Hehkuviiniä mukissa ja levyraadin innoittamana soi David Bowie🥰
Puolalainen teinibändi jonka solistit laulavat fantastisesti yhteen. Sylwian (vasemman puoleinen) ääni ja katse on hunajaa...
Valeriaanaa ja tryptofaania mukissa, mikään ei soi.