Nyt jyrähtää pääministeri Orpo: Ei ole mitään kriisiä- oppositio valehtelee! Ei ole mitään hätää! Soittakaa 112!
- Nyt ensinnäkin selväksi, että Suomessa ei ole mikään hirvittävä kriisi meidän sosiaali- ja terveyspalveluissamme. Terveyspalvelut pelaavat kohtuullisen hyvin. Suomalaiset terveyspalvelut eivät ole missään kriisissä., Orpo toteaa.
"-Tämä on opposition propagandaa. että meillä olisi joku hirvittävä kriisi -ei ole."
Orpon mukaan jo nyt monelta hyvinvointialueelta nähdään talouden kääntyneen parempaan suuntaan, kun on tehty määrätietoisesti töitä uudistusten viemiseksi eteenpäin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/petteri-orpo-terveyspalvelut-eivat-…
Kokoomuksen talousosaaminen pähkinänkuoressa: leikkaamalla ja resursseja heikentämällä syntyy talouskasvua. Soittakaa Paranoid!
Kommentit (8)
Jämerä pääministeri meillä: leimaa niin potilaat ja näiden omaiset, hoitohenkilökunnan kuin hyvinvointialueiden johtajat kaikki oppositioksi. Petteri tietää paremmin. Hän ei kuuntele asiantuntijoita. Hän ei välitä todellisuudesta.
Muistakaa hakeutua päivystykseen vain päivällä. T:Juuso
Opettasko joku mulle miten tää viennin osuus BKTeen lasketaan.Tuus sää Artsi neuvoo.No otetaan pitkä sämpylä ja halkaistaan se ja laitetaan nakki siihen väliin nii siinä on.Hodari.
Vierailija kirjoitti:
Jämerä pääministeri meillä: leimaa niin potilaat ja näiden omaiset, hoitohenkilökunnan kuin hyvinvointialueiden johtajat kaikki oppositioksi. Petteri tietää paremmin. Hän ei kuuntele asiantuntijoita. Hän ei välitä todellisuudesta.
Petteri on vähän kuin kaverinsa persut: kaikki, jotka on eri mieltä heidän kanssa, on vihervassarikommareita.
Kaikesta typerintä on se, kun joku sahaa oksaa, millä itse istuu, syljeskelee kaivoon, mistä itse juo ja rikkoo sitä maailma missä itse asu. Kaikesta typerin.
Soita satakakstoist, soita satakakstoist - olemme tosin leikanneet ambulanssit, Kela-taksit ja päivystykset. Terkkari ei edes soita takaisin, tai aikoja ei ole. Soita satakakstoist - ei kriisiä.
Petteri? Jämerä? Joku on erehtynyt, ei nyt ole aprillipäivä.
Perskokkareethan sen paniikkivaihteen otti käyttöön heti kun pääsivät ohjaimiin. Nyt ollaan kus...essa. Orpo itkee: "Älkää nyt tyypit, hei, en mä tarkoittanut tosissani hukuttaa tätä laivaa, vähän vaan keikuttaa ja pelotella."