Zalandosta tilaamani alushousut haisivat voimakkaasti pesuaineelle.
Onko jollakin muulla käynyt näin? Pesevätkö palautustuotteet vai mikä voi olla syynä. Haju niin voimakas, että koko huone haisee. Ja siis oli kyseessä tälläinen monipakkaus ja kaikissa sama ongelma. Haju lähtenee pesussa pois, mutta ihmetyttää asia. En aiemmin tällaiseen ole törmännyt, vaikka tilaan lähes kaikki vaatteet netistä.
Kommentit (13)
Todennäköisesti palautetut vaatteet käsitellään varmuuden vuoksi kyseisellä tavalla. Tilasin itse jokin aika sitten asun, joka pesun ja tuuletuksen jälkeenkin tuoksui todella voimakkaalle parfyymille.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti palautetut vaatteet käsitellään varmuuden vuoksi kyseisellä tavalla. Tilasin itse jokin aika sitten asun, joka pesun ja tuuletuksen jälkeenkin tuoksui todella voimakkaalle parfyymille.
Ottaen huomioon, mitä kaikkia öttiäisiä voi saada riesakseen, mun mielestä tämä on heiltä ihan ok-tapa toimia.
Tämän takia en tilaa tuolta mitään. Ostin joskus kengät ja pohjista näki että on kävelty aika paljon. Jos ostaa uutta tavaraa on oletus että tavara on käyttämätön.
kyllä sieltä pääosin ihan käyttämättömiä vaatteita saa, tosin neuleissa ja bleisereissä tullut vastaan tätä hajuvesiongelmaa..eli joko joku on sovittanut näitä ihan jäätävässä hajupilvessä tai sitten käyttänyt niitä lappuineen päivineen..olen palauttanut nämä. Joissakin tuotteissa on kyllä valmistuskemikaalit/suojakemikaalit aika voimakkaan tuoksuisia.
Käytettyjä vaatteita tullut nyt pariin otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä sieltä pääosin ihan käyttämättömiä vaatteita saa, tosin neuleissa ja bleisereissä tullut vastaan tätä hajuvesiongelmaa..eli joko joku on sovittanut näitä ihan jäätävässä hajupilvessä tai sitten käyttänyt niitä lappuineen päivineen..olen palauttanut nämä. Joissakin tuotteissa on kyllä valmistuskemikaalit/suojakemikaalit aika voimakkaan tuoksuisia.
Todennäköisesti käytetty noita, ruppanan toppaliivi sain, oli käytetty selvästi, käytetty nenäliina oli jäänyt taskuun.
Minulle tuli käytetty paita josta puuttui laput.
Paita haisi todella voimakkaasti hajuvedelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, mitä kaikkia öttiäisiä voi saada riesakseen, mun mielestä tämä on heiltä ihan ok-tapa toimia.
eiköhän nuo kuolis pesussa. kun joka tapauksessa ne pitää ennen käyttöä pestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiköhän nuo kuolis pesussa. kun joka tapauksessa ne pitää ennen käyttöä pestä
Aivan varmasti kuolisi. Noissa öttiäisissä on kuitenkin se ikävä puoli, että ne ovat ehtineet ryömiä ties minne, ennen kuin pyykinpesukone on käynnissä...
Minä tilasin Maijalta alushousut. Tuoksuivat voimakkaasti virtsalle. Onko kukaan muu huomannut hajua Maijalta ostetuissa alushousuissa.
hinkkaan aina nettikaupan vaatteita likaista pimpsaani vasten ennneku palautan :D
Varmaan yritetty peitellä pimpsan hajua, vanha kikka