Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandosta tilaamani alushousut haisivat voimakkaasti pesuaineelle.

Vierailija
01.02.2025 |

Onko jollakin muulla käynyt näin? Pesevätkö palautustuotteet vai mikä voi olla syynä. Haju niin voimakas, että koko huone haisee. Ja siis oli kyseessä tälläinen monipakkaus ja kaikissa sama ongelma. Haju lähtenee pesussa pois, mutta ihmetyttää asia. En aiemmin tällaiseen ole törmännyt, vaikka tilaan lähes kaikki vaatteet netistä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yritetty peitellä pimpsan hajua, vanha kikka

Vierailija
2/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti palautetut vaatteet käsitellään varmuuden vuoksi kyseisellä tavalla. Tilasin itse jokin aika sitten asun, joka pesun ja tuuletuksen jälkeenkin tuoksui todella voimakkaalle parfyymille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ostat alushousuja?

Vierailija
4/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti palautetut vaatteet käsitellään varmuuden vuoksi kyseisellä tavalla. Tilasin itse jokin aika sitten asun, joka pesun ja tuuletuksen jälkeenkin tuoksui todella voimakkaalle parfyymille. 

Ottaen huomioon, mitä kaikkia öttiäisiä voi saada riesakseen, mun mielestä tämä on heiltä ihan ok-tapa toimia. 

Vierailija
5/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en tilaa tuolta mitään. Ostin joskus kengät ja pohjista näki että on kävelty aika paljon. Jos ostaa uutta tavaraa on oletus että tavara on käyttämätön. 

Vierailija
6/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sieltä pääosin ihan käyttämättömiä vaatteita saa, tosin neuleissa ja bleisereissä tullut vastaan tätä hajuvesiongelmaa..eli joko joku on sovittanut näitä ihan jäätävässä hajupilvessä tai sitten käyttänyt niitä lappuineen päivineen..olen palauttanut nämä. Joissakin tuotteissa on kyllä valmistuskemikaalit/suojakemikaalit aika voimakkaan tuoksuisia.

Vierailija
7/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä vaatteita tullut nyt pariin otteeseen. 

Vierailija
8/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sieltä pääosin ihan käyttämättömiä vaatteita saa, tosin neuleissa ja bleisereissä tullut vastaan tätä hajuvesiongelmaa..eli joko joku on sovittanut näitä ihan jäätävässä hajupilvessä tai sitten käyttänyt niitä lappuineen päivineen..olen palauttanut nämä. Joissakin tuotteissa on kyllä valmistuskemikaalit/suojakemikaalit aika voimakkaan tuoksuisia.

Todennäköisesti käytetty noita, ruppanan toppaliivi sain, oli käytetty selvästi, käytetty nenäliina oli jäänyt taskuun. 

Vierailija
9/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli käytetty paita josta puuttui laput.

Paita haisi todella voimakkaasti hajuvedelle.

Vierailija
10/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon, mitä kaikkia öttiäisiä voi saada riesakseen, mun mielestä tämä on heiltä ihan ok-tapa toimia. 

eiköhän nuo kuolis pesussa. kun joka tapauksessa ne pitää ennen käyttöä pestä

Vierailija
11/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eiköhän nuo kuolis pesussa. kun joka tapauksessa ne pitää ennen käyttöä pestä

Aivan varmasti kuolisi. Noissa öttiäisissä on kuitenkin se ikävä puoli, että ne ovat ehtineet ryömiä ties minne, ennen kuin pyykinpesukone on käynnissä... 

Vierailija
12/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin Maijalta alushousut. Tuoksuivat voimakkaasti virtsalle. Onko kukaan muu huomannut hajua Maijalta ostetuissa alushousuissa.

Vierailija
13/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinkkaan aina nettikaupan vaatteita likaista pimpsaani vasten ennneku palautan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän