Miksi seksi oman miehen kanssa tuntuu velvollisuudelta?
Otsikossa aihe ja kysymys. Mitä te naiset haluatte mieheltä, että seksi ei tuntuisi velvollisuudelta?
Kommentit (21)
Koska en enää rakasta miestäni. Säälistä pitäisi antaa. Tylsääkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, haluaisin erota. Mies keksii loputtomasti tekosyitä miksi nyt ei muka voi. Tälläkin hetkellä harhailee, että yliopiston aloittanut 21 vuotias hankkii kohta lapsia. Olisi kuulemma kamalaa hajottaa "mummola". On hyvin epätodennäköistä että tytär hankkii lapsia vielä ainakaan 10 vuoteen. Jos ikinä. Henkistä väkivaltaa käyttää ja lasta tekosyynä minun syyllistämisessäni. Seksiä meillä ei ole ollut vuosiin, mutta miestä se ei tunnu haittaavan. Olen 51 vuotias. Minun aikani tässä loppuu kohta.
Vierailija kirjoitti:
Suhteen avaaminen ja polyamoria auttaa
Eikö kannata ennemmin erota?
Hammashygienia kuntoon ja ylipäätään parempi hygienia. Jos kerran suihku kerran päivässä ei riitä, niin sitten kaksi kertaa. Eltaantunut rasvan haju on luotaantyöntävää, vaikka ihmistä rakastaisi ja haluaisi muuten.
Urheilullisuus auttaa. Laiska ja vetelä ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Hammashygienia kuntoon ja ylipäätään parempi hygienia. Jos kerran suihku kerran päivässä ei riitä, niin sitten kaksi kertaa. Eltaantunut rasvan haju on luotaantyöntävää, vaikka ihmistä rakastaisi ja haluaisi muuten.
Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Se on ihan sama kuinka sitä munaa jynssää. Ällöttää jokatapauksessa.
En tiedä, ei se meillä vaan tunnu. Nukutaan alasti ja aamulla kun heräilään viikonloppuna ja höpötellään niitä näitä ja halitaan sängyssä, niin jotenkin se toisen alaston vartalo vaan alkaa kummasti kiinnostamaan. Kai se on sitä rakkautta. ;) Itsellä ainakin lähtee koneisto hyrräämään jo sillä, kun tuntee toisen puolijäykän kehoaan vasten ja silittelee rintakehää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, haluaisin erota. Mies keksii loputtomasti tekosyitä miksi nyt ei muka voi. Tälläkin hetkellä harhailee, että yliopiston aloittanut 21 vuotias hankkii kohta lapsia. Olisi kuulemma kamalaa hajottaa "mummola". On hyvin epätodennäköistä että tytär hankkii lapsia vielä ainakaan 10 vuoteen. Jos ikinä. Henkistä väkivaltaa käyttää ja lasta tekosyynä minun syyllistämisessäni. Seksiä meillä ei ole ollut vuosiin, mutta miestä se ei tunnu haittaavan. Olen 51 vuotias. Minun aikani tässä loppuu kohta.
Hyvin jaksaa vielä 10 vuotta ja sitten et kelpaa enää kenellekään. Joten alahan herätä todellisuuteen.
Jonkun muun kuin oman kumppanin pitää välillä panna naista, vaihtelu virkistää. Terveisin mies
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi grilli yrittäjä vai mistä eltaantunut rasvanhaju?
Minulla johtuu ihan kalun koosta, 0-19cm velvollisuus, 20-30cm villiä nautintoa!
Läsnäoloa, ihailua, kehuja, aitoa kiinnostusta minua kohtaan, kosketusta, suudelmia. Ihan arjessa, eikä vain silloin kun mies on seksiä vailla juuri nyt. Pitkät keskustelut ja yhdessä nauraminen ovat parasta esileikkiä.
Yhdessä suhteessa mies ei oikeasti huomioinut minua enää mitenkään, häntä ei kiinnostanut keskustella kanssani, hän ei koskettanut minua kuin seksiä nyt heti vaatien. Silloin alkoivat seksiin johtaa enää riidat, sillä ne olivat ainoa tilanne joissa tunnuin saavan miehen jakamattoman huomion ja jonkinlaisen yhteyden häneen, kun hän naama punaisena huusi minulle. Hän tuntui tuntevan minua kohtaan edes jotakin, kun yleensä hän oli täysin välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska miehet haluavat keskimäärin enemmän seksiä kun naiset.
Kun ei ehdi itse alkaa haluta ennen kuin toinen taas ehdottaa, niin siitä tulee pakkopullaa. Oma halu ei ehdi syttyä, kun toinen on jo taas vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset eroa? Et tarvitse siihen miehen lupaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei se meillä vaan tunnu. Nukutaan alasti ja aamulla kun heräilään viikonloppuna ja höpötellään niitä näitä ja halitaan sängyssä, niin jotenkin se toisen alaston vartalo vaan alkaa kummasti kiinnostamaan. Kai se on sitä rakkautta. ;) Itsellä ainakin lähtee koneisto hyrräämään jo sillä, kun tuntee toisen puolijäykän kehoaan vasten ja silittelee rintakehää.
Eksä nukkui aina vaatteet päällä ja tempaisi housut pois vasta kun halusi jo sisään. Mitään lähekkäin oloa, silittelyä ja kiehnäämistä ei ollut, vaan oli aina "kunnioittavan etäisyyden päässä", kunnes halusi seksiä. Siitä puuttui kaikki, mikä minut saa syttymään. Oli myös aamuäreä, silloin ei ainakaan saanut mennä silittelemään tai ponkaisi välittömästi ylös sängystä. Tuo yhdessä heräily ja höpöttely kuulostaa ihanalta.
Jos mies ei enää sytytä, niin eipä silloin seksi kiinnosta. Minulle kävi niin, että kipinä mieheen sammui, kun hän paljastui saamattomaksi ja jotenkin vaan avuttomaksi. Minun piti hoitaa kaikki asiat, kun hän ei tehnyt kunnolla mitään. Teki vaan puoliksi huitaisten. Minun piti tehdä kaikki päätökset, koska hän ei vaan osannut päättää mitään. Hän oli sellainen tyypillinen miesvauva.
Jos mentiin vaikka matkalle, minä tein kaikki varaukset, selvitin miten lentokentältä mennään hotelliin, luin kartasta reitit kävellessämme jne jne. Hän ei osannut ottaa edes viikonlopuksi tarpeeksi sukkia mukaan.
Seurusteltiin pari vuotta ja sitten jätin hänet. Koin hänet alussa miehekkääksi, mutta tuo saamattomuus karisti sen kaiken, eikä todellakaan loppua kohti innostanut ajatus seksistä hänen kanssaan. Ajatus siitä, että hän tekee aloitteen illalla sänkyyn mennessä, oli todella rasittava, koska en vaan enää kiihottunut hänestä.
Mua niin ärsyttää nämä valmiiksi asenteelliset ja yleistävät kysymykset?! Niin kuin kaikki naiset ja aina...Suksikaa kuuseen!
Jos seksi tuntuu velvollisuudelta, niin joko vika on korvien välissä tai siinä, että kumppani on väärä, problem is solvet! Minulle ei ole ikinä tuntunut seksi velvollisuudelta. Olenkin kyllä aika ison libidon omaava nainen ja alkuajatukseni seksiin on sellainen, että se on rakkauden osoittamista kumppania kohtaan, antamista ja saamista. Kaikenlainen suorituskeskeisyys pitäisi unohtaa.
N46
Varmaan se auttaa jos arki olisi sen verran tasapainoista että työpäivän jälkeen olisi ihan sitä omaakin aikaa eikä koko ajan uusien velvollisuuksien hoitamista; kaupassa käyntiä, siivousta, ruoanlaittoa yms. ja joillakin vielä lasten hoitoa. Kun arki on jo täynnä niin heloposti seksi on vaan yksi suoritettava rasti lisää. En puhu omasta kokemuksesta mutta tällaista juttua olen kuullut.