Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pakata mukaan pitkälle lennolle käsimatkatavaroihin?

Vierailija
01.02.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savett  tms käsidesipyyhkeitä . korvatulpat ja silmälaput ja iso huivi. Omat Kuulokkeet piuhalla että saa siihen näyttöön kiinni. Vesipullo 

Saako kysyä, mitä teet sillä isolla huivilla? Olen muuallakin nähnyt, että joku kertoo, että ottaa koneeseen ison huivin. Siis, kun onhan koneessa torkkuhuovat. 

Riippuu koneesta.

Vierailija
22/33 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tarvinnut mitään muuta kuin vähän evästä/juotavaa. Finnairin kaukolennoilla on viihde palvelut näytössä käytössä ilmaiseksi, pelejä, leffoja, sarjoja. Jos ei olisi niin jotain tekemistä/lukemista sitten. Mukavat vaatteet päälle, joissa jaksaa sen puoli vuorokautta istua 

Niin joo ja korvatulpat/silmälappu on hyvä lisä jos aikoo nukkua (itse en nuku koskaan)

Minä nukun aina pitkillä lennoilla. Kannattaa panostaa hyviin uniin, vähintään 6 tuntia unta. Muutenhan ei jaksa ensimmäisen 1-2 vuorokauden aikana perillä mitään muuta kuin nukkua. 

Jos ei saa nukutuksi lentokoneessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina ison villahuivin. Välillä koneissa on todella kylmä ja joskun ne lentoyhtiön peitot on lähes postimerkinkokoisia paperiliinoja.

Vierailija
24/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savett  tms käsidesipyyhkeitä . korvatulpat ja silmälaput ja iso huivi. Omat Kuulokkeet piuhalla että saa siihen näyttöön kiinni. Vesipullo 

Saako kysyä, mitä teet sillä isolla huivilla? Olen muuallakin nähnyt, että joku kertoo, että ottaa koneeseen ison huivin. Siis, kun onhan koneessa torkkuhuovat. 

Palelen helposti ja monesti ne huovat on pieniä ohuita ja polyesteriä, joka ei paljon lämmitä, jos ilmastointi paahtaa täysillä. Oman huivin voi kietoa myös kaulan ympäri lisälämmikkeeksi. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun olen saanut flunssan ilmastoinnin takia. Huivia voi käyttää myös niskatukena ja jos on vaihtoja, niin lämmittäähän se myös siellä lentokentällä.

Vierailija
25/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken sellaisen, mitä tarvitsee pakosti kohdemaassa. Eli pärjää, jos laukku katoaa. 

Vierailija
26/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesipullo, porkkanoita, salmiakkia, kirja, ristikko, kynä ja shaali.

Shaali? Onhan siellä koneessa ne peitot. 

ei nykyään enää välttämättä ole.

Vierailija
27/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Bepanthenia minipurkissa (Mujista). Auttaa aivan akuuttiin tilanteeseen eikä tarvitse tökkiä huulirasvaa/käsirasvaa jokaiseen kehonosaan. Joskus lisänä aloe veraa pieni purkki, jota käytän kosteutukseen pääsääntöisesti. Antiperspirantti ja hammasharja sekä -tahna. 

Pidän huolen että mukana on kuulokkeet ja kirja, sekä matkapäiväkirja. Tässä samalla minulla se kynä, jos tarvitaan. Alusvaatteita otan jos muistan, ei ole usein jäänyt välille tavarat. 

Vierailija
28/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan aina pelkillä käsimatkatavaroilla, joten mukana on kaikki mitä perillä tarvitsen. Pitkät lennot lennän aina busineksessä ja lennolle en tarvitse mitään vaan laukku pysyy siellä ylhäällä koko ajan.

N45v

Vierailija
29/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan aina pelkillä käsimatkatavaroilla, joten mukana on kaikki mitä perillä tarvitsen. Pitkät lennot lennän aina busineksessä ja lennolle en tarvitse mitään vaan laukku pysyy siellä ylhäällä koko ajan.

N45v

Unohtui, että otanhan minä tosiaan lennolle taskuuni kynän maahantulokortin täyttämistä varten.

Vierailija
30/33 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lenkkiavainsarja ja viemärin avausvälineet varmaan jos täältä pitää kysellä

Vierailija
31/33 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tarvinnut mitään muuta kuin vähän evästä/juotavaa. Finnairin kaukolennoilla on viihde palvelut näytössä käytössä ilmaiseksi, pelejä, leffoja, sarjoja. Jos ei olisi niin jotain tekemistä/lukemista sitten. Mukavat vaatteet päälle, joissa jaksaa sen puoli vuorokautta istua 

Niin joo ja korvatulpat/silmälappu on hyvä lisä jos aikoo nukkua (itse en nuku koskaan)

Minä nukun aina pitkillä lennoilla. Kannattaa panostaa hyviin uniin, vähintään 6 tuntia unta. Muutenhan ei jaksa ensimmäisen 1-2 vuorokauden aikana perillä mitään muuta kuin nukkua. 

Jos ei saa nukutuksi lentokoneessa. 

Voi ei, varmaan tosi kauhea väsymys seuraavan päivänä, jos ei saa nukutuksi pitkällä lennolla, ja aikaerokin vielä lisäksi. Varmaan kannatta kokeilla, jos joku melatoniini auttaisi nukahtamaan? Itse kuulun niihin onnellisiin, jotka pystyvät nukkumaan lentokoneessa ihan hyvät unet. Iän myötä olen huomannut kuitenkin, että alkoholia ei kannata nauttia yhtään, ei edes sitä ruoan kanssa tarjottavaa viiniäkään, jos haluaa nukkua hyvin. Enkä tällä nyt tarkoittanut, että jonkun toisen nukkumattomuus silti välttämättä ollenkaan liittyisi alkoholiin. 

Vierailija
32/33 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45v

No minä en kyllä pysty matkustamaan melkein koskaan pelkillä käsimatkatavaroilla. Lomalle ehkä joskus. Mutta usein kyseessä työmatka, ja perillä kohteessa pitää pärjäillä muutama kuukausi niillä tavaroilla, joita on mukana. Harvoin sieltä hattuhyllyllä olevasta käsimatkatavarasta tosiaan mitään tarvitsee lennon aikana. 

Vierailija
33/33 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi toki, kännykkä ja tabletti ja laturit. Vara-alusvaatteet, villasukat ja iso huivi. Lisäksi kirja ja neuletyö, koneessa on hyvää aikaa neuloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi