Pitäisikö suomen liittyä BRICSiin
Nyt kun Yhdysvallat alkavat laittaa tariffeja Eurooppaan ja muualle. Meidän pitää nopeuttaa uuden maailmanjärjestyksen syntymistä ja katsoa muuallekkin kuin jenkkeihin. Lähes 46% maailman väkiluvusta on myös BRICsissä. Mitä odottelemme?
Kommentit (8)
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011004812.html
Aikookohan Kanadakin liittyä? Koviin toimiin on ajattelut ryhtyä ainakin.
Woke ja DEI. Äärioikeistolainen mantra tänään.
Säälittävää.
Mitä itse asiaan tulee, ei Suomi ole mikään kehittyvä persreikämaa ilman kunnon demokratiaa tai sosiaaliturvaa.
Vierailija kirjoitti:
Woke ja DEI. Äärioikeistolainen mantra tänään.
Säälittävää.
Mitä itse asiaan tulee, ei Suomi ole mikään kehittyvä persreikämaa ilman kunnon demokratiaa tai sosiaaliturvaa.
Voi sua ressukkaa.
BRICSiin liittyminen olisi Suomen taloudelle lottovoitto mutta en mä tiedä huolittaisiinko Suomea sinne. Ja EU ei sallisi varmaan myöskään että olisi yhtäaikaa EU:ssa ja BRICSissä.
Itse asiassa joidenkin lähteiden mukaan 51% maailman väestöstä asuu jo BRICS-maissa. Suomi ole kovin hyvissä väleissä tuohon suuntaan. Suomi on muutenkin aika pissisessä paikassa kaikilla tavoilla noin kauppapoliittisesti kuin muutoinkin. Aika näyttää.
Pietarin trollitehtaan suomenkielinen osasto on epäonnistunut täydellisesti. Sinullekin tulee kohta lähtö etummaiseen monttuun. Gospodi pomiluj!