Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasikehykset jotka eivät peitä kulmakarvoja?

Vierailija
01.02.2025 |

Jos joudun hankkimaan silmälasit, haluan kehykset jotka eivät peitä kulmakarvoja. Kertokaa minulle silmälasien "saloista" te joilla kokemusta. Onko ainoa vaihtoehto kehyksettömät?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joissain kehys on hyvin ohut. Ei tarvitse ottaa sellaisia koko naaman peittäviä muovikehyksiä. 

Itsellä kehylsettömät enkä vaihda muuhun malliin. 

Vierailija
2/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Onko sun kulmakarvat tosi lähellä silmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit tarpeeksi matalamalliset. Tällä hetkellä taitaa olla vielä muodissa suuret lasit.

Vierailija
4/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Onko sun kulmakarvat tosi lähellä silmiä?

Mulla on kulmakarvat itse asiassa aika korkealla, mutta tosi monilla silmälasipäisillä näkee että kulmakarvoja ei näy. Se on erikoista koska ei heilläkään ole erityisen matalalla kulmakarvat. Esim. kaikilla silmälasipäisillä tutuillani on niin. Olen huomannut että he peiliin katsoessaan kohottavat kulmakarvoja siten että ne nousevat näkyviin. Ilmeisesti luulevat että perusilmeellä ne näkyvät sitten samalla tavalla, en tiedä.. En ole itse koskaan sovittanut laseja, joten en tiedä olisiko se minullakin niin. 

ap

Vierailija
5/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin osuu kehykset kulmien päälle. Kehykset eivät ole paksut (eivätkä muoviset).

Tykkään silti enemmän näistä kuin aiemmista matalammista laseistani, koska kirkas näkökenttä on nyt suurempi!

Vierailija
6/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Ei kai se mikään "salaisuus" ole, että matalampi malli jää kulmakarvojen alapuolelle, korkeampi peittää ne.

Vaihtoehtoisesti voi hankkia niin jäätävän kokoiset pleksit, että kulmakarvat ja puoli otsaa näkyy sieltä kehyksen sisäpuolelta. Niitäkin näkee nykyään.

Vierailija
7/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, että kehykset tulevat kulmakarvojen päälle ja seuraavat niiden kaarta. Silloin kasvojen "piirteet" pysyvät oikeilla paikoillaan. Jos jäävät omien kulmien alle, siihen tulee ylimääräinen "viiva", joka rikkoo kasvojen oma mallin.

Mutta kehyksettömiä siis suosittelisin, jos haluat kulmien jäävän selkeästi näkyviin.

Vierailija
8/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin näkyy kulmakarvat kehyksien yli. Sopusuhtaiset aavistuksen pilotti tyyliset linssit.

mulla tosin on aika tuuheat kulmakarvat, ei ohuiksi nypityt viirut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme