imettävät äidit
Kommentit (10)
ja aina vauvat ovat voineet hyvin;) Eihän ne rinnat normaalisti likaannu, ja vauvat imeskelevät omia nyrkkejäänkin ja kaikkea mikä käteen sattuu...
Illalla pesen rinnanpäät muun iltapesun yhteydessä, en sen enempää.
lenkillä (juoksemassa) ja ihan hikinen... Pesen ihan vaan vedellä.
Aikamoista ylihygienisyyttä mun mielestä.
Kuulostaa erittäin työläältä! Toki normaalit suihkut ym. kuuluu kuvioon.
Pesijän lapsen astustukyky olla aika heikko. Viimeistään hoitoon mennessä kostautuu. En itse pese kuin jokatoinen päivä.
pesettekö rintanne ennen vauvan ruokintaa? jos näin niin miksi? hyödyt? ja millä pesette?
Eräs tuttava tekee näin ja itselle ei oo koskaan juolahtanut mieleenkään pestä rinnat ennen jokaista ruokintaa.
normaalisti kerran päivässä. Ei tulisi mieleenkään pestä rintoja n. 20 kertaa päivässä. :D
Taitaa olla taas näitä äitejä, jotka tekevät kaikesta mahdollisimman vaikeaa...
Mun äiti on kertonut, että ennen neuvolassa ohjeistettiin pesemään rinnat ennen imetystä. Oli kuulemma rasittavaa ja vaivalloista, kun vauva huusi nälkää äidin pestessä rintoja.
Itselläni olis varmaan rinnanpäät verillä jos noin toimisin, muutenkin taipumusta kuivaan ihoon.
pesettekö rintanne ennen vauvan ruokintaa? jos näin niin miksi? hyödyt? ja millä pesette?
Eräs tuttava tekee näin ja itselle ei oo koskaan juolahtanut mieleenkään pestä rinnat ennen jokaista ruokintaa.